משטרת אשקלון הגישה היום (שני) כתב אישום נגד שלמה חיבנא (23) תושב אור יהודה, בגין החזקת סמים שלא לצריכה עצמית. על פי כתב האישום, חיבנא נעצר בתאריך 31.12.2024 על ידי שוטרים שהציבו מחסום יזום בכביש 4, בכניסה ל-מבקיעים שבאשקלון.
רכבו של חיבנא, מסוג טויוטה, זוהה כדרוש לחקירה לאחר שהתקבלה עליו התראה במערכות המשטרה. כאשר נעצר במחסום, בוצע חיפוש גופני שבמהלכו נמצא בכיס מעילו: קוקאין במשקל 0.2093 גרם נטו, MDMA במשקל 0.7279 גרם נטו, וכן שבעה כדורי קטמין (KETAMINE).
בנוסף, במהלך חיפוש ברכבו, אותר קוקאין נוסף במשקל 0.9719 גרם נטו, שהוחבא בדלת תא הנהג. כל הסמים שהוחזקו על ידי הנאשם לא נועדו לצריכתו העצמית, והוא החזיק בהם ללא רישיון או אישור מהמנהל המוסמך, בניגוד לחוק.
העבירה המיוחסת לחיבנא היא החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, בהתאם לסעיפים 7(א) ו-7(ג) רישא לפקודת הסמים המסוכנים (נוסח חדש), תשל"ג–1973.
◼️ חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות אור יהודה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









