news08.net/ads.txt

צעיר מגן יבנה “פתח את הפה” ברשת על השוטר הזה, ששירת בתחנת קריית מלאכי

תכירו את השוטר הטוב, סער בייסברג שנחשף ברשת

סיפור שמחמם את הלב נחשף בפייסבוק של צעיר מגן יבנה, עידו מלמן, וכבש את כל המדינה.

כאמור, צעיר מגן יבנה – עידו מלמן שמו, תיאר כיצד שוטר בקורס קצינים שהיה בסרכו מלימודי התואר – סייע לו לתדהמתו לאחר שרכבו נתקע ב-11 בלילה בצומת שדה צבי בדרכו לבאר שבע, שם הוא לומר באוניברסיטה. השוטר, סער בייסברג (נשוי ואב לשניים משדרות), מוכר לכם כנראה כאחד השוטרים מתחנת קריית מלאכי, שם שירת עד קבלתו לקורס קצונה – סייע להזיז את הרכב ששבק חיים למקום בטוח, והתעקש לוודא הגעתו הביתה.

“פוסט פרגון לשוטר סער בייסברג”, כתב מלמן בפייסבוק. “ביום חמישי האחרון בדרך חזרה לבאר שבע כשהייתי על צומת שדה צבי הלך לי הקלאץ’. סער עצר בצד ועזר לי להעביר את הרכב לתחנת אוטובוס קרובה והתעקש לקחת אותי לצומת בית קמה. כשהגענו לשם ניסה לשכנע אותי שייקח אותי עד לבאר שבע כבר במקום שאקח אוטובוס. בסוף הסכים שאקח אוטובוס רק אם הוא ייקח את המספר שלי ואני את שלו על מנת לוודא שאגיע לבית בשלום. תודה סהר ובהצלחה בדרך לקצונה ובהמשך כקצין”.

הפוסט הזה גרף תהודה רבה, מאות לייקים ושיתופים לאחר שהגיע לדף הפייסבוק הפופולרי “סטטוסים מצייצים”, שם הובן שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. כאשר יצאנו לבדוק מיהו אותו שוטר. גילינו כי מדובר בבן למשפחת בייסברג המפורסמת מענף התקשורת והעסקים, אחיהם של אלמוג וגל בייסברג, שנבחרו לאחרונה לבעלי אחת מ-100 החברות הצומחות בישראל.

צילום: פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן