news08.net/ads.txt

צפו: אב ובנו שיצאו לגלוש בחוף הדרומי – נסחפו

משפחה ששהתה באחד מהחופים הדרומיים באילת דיווחה על אב המשפחה ובנו שיצאו לגלוש עם שני גלשנים ונסחפו לכיוון דרום. שוטרי יחידת השיטור הימי של משטרת מרחב אילת: רס”ר עידן זיתון ורס”ר מתן בוטבול, הוזעקו לטפל באירוע. תוך דקות ספורות מצאו את שני הגולשים סמוך לנמל אילת, לאחר שהאב נפל מהגלשן ונמצא בתוך המים ולא מצליח לעלות שוב על הגלשן ובנו אינו מסוגל עוד לחתור. השניים שהיו באפיסת כוחות לא הצליחו לתפקד, כל זאת בעקבות רוח עזה שהחלה לנשוב בפתאומיות בשילוב אובך שגרם לראות לקויה.

רס”ר מתן בוטבול: “איתרנו את הגולשים כשהם באפיסת כוחות, מתמודדים מול רוח חזקה, כשהם מטרים ספורים ליד סלעים חדים בחוף וכשהם נמצאים בין ריפים ושוניות. סביבה זו הביאה לפעילות חילוץ מורכבת יותר בשל הגישה הימית הסבוכה אל הגולשים”.

ממשטרת ישראל נמסר: “השוטרים החלו בפעולות חילוץ הגולשים כשהם מחלצים תחילה את הגולשים בזה אחר זה ולאחר מכן גם את גלשניהם. כל זאת תוך סיכון של כלי השיט המשטרתי בשל השטח הימי אליו נקלעו הגולשים ותנאי מזג האוויר. לאחר שהשוטרים וידואו כי אינם זקוקים לטיפול רפואי ולדבר מה נוסף, סייעו לגולשים והחזירו אותם חזרה אל החוף ממנו יצאו”.

פקד אפרת אקלר, דוברת משטרת מרחב אילת: “אירוע זה הסתיים בשלום בשל תושיית בני המשפחה בדיווח מהיר למוקד 100 של משטרת ישראל על האירוע. מה שאפשר לשוטרים להגיע במהירות אל הגולשים ולחלץ אותם ללא פגע. ייתכן כי ללא ההגעה המהירה של השוטרים למקום האירוע היה מסתיים אחרת. אנו קוראים לציבור להמשיך ולגלות ערנות לנעשה סביבם ולדווח למשטרה בכל אירוע חריג על מנת שנוכל להמשיך לפעול להבטחת שלום הציבור ובטחונו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שלומית
שלומית
2 years ago

כל הכבוד למשפחה ובעיקר לשוטרים!!!!!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שלומית
שלומית
2 years ago

כל הכבוד למשפחה ובעיקר לשוטרים!!!!!

דילוג לתוכן