news08.net/ads.txt

צפו בוידיאו: ילדים בני 11 מרחובות צולמו כשהם שותים מבקבוקי אלכוהול בצהרי היום

איך הייתם מגיבים לו ראיתם בני 11, מסתובבים ברחוב הראשי ברחובות היושבים על ספסל בצהרי היום ושותים בירות? סביר להניח שגם אתם הייתם מחפשים את הוריהם ומנסים להבין מי נתן להם את המשקאות המשכרים.

הסרטון הויראלי שעלה בדף הפייסבוק של עיריית רחובות ובחמש השעות האחרונות גרף למעלה מ-620 שיתופים ונצפה על ידי 63 אלף איש, הינו ניסוי חברתי שנערך בסימן “הנוער ברחובות אומר לא לאלכוהול” וצולם במצלמות נסתרות ביוזמת מחזיק תיק הצעירים והנוער, סגן ראש העיר עו”ד מתן דיל.

בפרויקט  שנערך בשיתוף הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול, עיריית רחובות, העירונוער והחברה העירונית רחובות לתרבות ספורט ונופש משתתפים שחקנים בכיתה ה’-ו’, המהווים חלק מפרלמנט הילדים בעיר. הבקבוקים למען הסר ספק רוקנו מהאלכוהול ומולאו במים.

“אני חושב שפרויקט כזה קורה בפעם הראשונה בארץ”, אמר עו”ד מתן דיל היום (ראשון) ל”רחובות היום”. “ביחד עם הילדים המקסימים ששיתפו פעולה – אופק, כאריס ואור מקבוצת המנהיגות של ילדי רחובות, רצינו להעביר את המסר החשוב לפיו אלכוהול ובני נוער זה פשוט לא עובד ביחד ואני מקווה שבאמצעות הסרטון הזה הצלחנו להחדיר לתודעה את חומרת האלכוהול. ברחובות בני הנוער אומרים לא לאלכוהול”.

בתוך כך יצוין כי מסקר שנערך בקרב 506 בני נוער בגילאי 12-17 עולים הנתונים הבאים: 65% מדווחים כי הם נוהגים לשתות אלכוהול באירועים משפחתיים ובבית, 20% מהם בשטחים ציבוריים. כמו כן, 20% מבני הנוער נחשפים לאתרים המציעים רכישת אלכוהול ו-71% מבני הנוער טענו שהסברה בדבר נזקי האלכוהול אינה אפקטיבית.

עוד עולה כי 60% מבני הנוער סבורים ששתיית אלכוהול מידי פעם אינה מהווה סיכון, 30% מבני הנוער דיווחו כי השתכרו בשנה האחרונה ו-25% מבני הנוער הודו כי שתו בחודש האחרון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן