news08.net/ads.txt

צפו במהומה בלוד: שוטרים נזקקו לטיפול רפואי לאחר שעצרו ילד שסירב להזדהות

הבדלי גרסאות: לאחר שהופץ סרטון ברשתות החברתיות ובו מעצר של ילד, המשטרה פרסמה את גרסתה. כחלק מהאכיפה בלוד, שוטרים שהוזעקו לבניין דירות אמש בשעות הערב צולמו על ידי השכנים כשהם עוצרים ילד שסירב להזדהות. התיעוד הופץ ועורר מהומה מאחר והשוטרים מצולמים נוהגים בכח פיזי רב כלפי אותו ילד, אך במשטרה מספרים סיפור אחר לחלוטין, כאשר שני שוטרים נזקקו לטיפול רפואי לאחר שנפגעו כתוצאה מהמעצר.

 

על פי גרסת המשטרה וכפי שניתן לראות בסרטון, במהלך פעילות אכיפה בלוד, התעמתו שוטרים עם ילד שסירב להזדהות. המעורבים בסרטון החלו לתקוף את השוטרים לאחר שהחשוד סירב להיעצר על ידם. במשטרה טוענים שמדובר בתיעוד חלקי ומגמתי שנועד להכפיש את המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר: “שוב אנו עדים לתיעוד חלקי במיוחד מאמצע האירוע תוך עיוות המציאות ללא מה שקדם לו והוביל אליו. במהלך פעילות אכיפה בלוד, החל חשוד שסירב להזדהות לקרוא לעבר השוטרים קריאות גנאי ולתקוף אותם. משסרב לעיכוב ותקף את השוטרים נעצר, ואז החלו אנשים נוספים שהיו באזור לתקוף את השוטרים בבעיטות, דחיפות ואגרופים.

בשלב מסויים העצור (בגיר) שתקף את השוטרים והשתולל ניסה להימלט מהמעצר כשאחרים מנסים להבריח אותו מהמקום ולסכלו.  כתוצאה מהאלימות שהופעלה במקום כלפי השוטרים נחבלו שני שוטרים במקומות שונים בחלקי גופם ונזקקו לקבלת טיפול רפואי.  בסיום האירוע השוטרים עצרו לחקירה שני חשודים בגירים בגין תקיפת שוטרים ואנו נפעל למצות עמם את הדין”.

קרדיט: Amar Assadi

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן