news08.net/ads.txt

צפו בתיעוד מגופו של השוטר | נהג המיניבוס שסיכן את הציבור באילת ערער – ונדחה

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה בעבירות התנועה המסכנות חיים – נהג בפסילה בפעם החמישית, נעצר ע”י המשטרה עד לתום ההליכים, עורך דינו ערער על ההחלטה ופנה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע

הסיפור התרחש בחודש שעבר עת הבחינו שוטרי הסיור במשטרת אילת בנהג הנוהג במיניבוס ואשר עושה שימוש אסור במכשיר הנייד שברשותו בעת שנוהג. השוטרים עצרו את הנהג בצדי הכביש, ובעת שבדקו אתַ פרטיו מצאו כי הוא נוהג כשרישיונו פסול (במהלך שנת 2021 בית המשפט פסל רישיונו למשך 18 חודשים בנוכחותו). עוד מצאו השוטרים כי אין ברשותו רישיון נהיגה מתאים לסוג הרכב בו נוהג וכן תעודת הביטוח לא בתוקף.

הנהג (יליד 1988, תושב הצפון) עוכב לתחנת המשטרה, בתום חקירה שנערכה ע”י בוחני התנועה של משטרת מרחב אילת, נעצר. בתום פעולות חקירה מהירות, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל באילת, כתב אישום כנגד הנהג המייחס לו את החמורות שבעברות התעבורה – נהיגה בפסילה.
עו”ד פקד רעות ניתאי, תובעתַ פלילית ציינה בבקשתה למעצר עד תום ההליכים: ״שחרורו ממעצר יהווה סיכון ברור ומוחשי לביטחון הציבור בכלל משתמשי הדרך בפרט”.

בית משפט השלום באילת, כב’ השופט גיל אדלמן, קיבל את בקשת המשטרה והנחה על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו. (ת”פ 830-07-22). השבוע, החליט בא כוחו של הנאשם, עו”ד רמי אלמכאווי לערער על החלטת בית המשפט כי לדבריו “ההחלטה והקביעה של בית המשפט שלא ניתן לשקול שחרור בחלופות מעצר שגויה בתכלית…” ופנה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע תוך שהוא מפרט את מכלול טיעוניו תוך התייחסותו למצבו האישי של הנאשם. כב’ השופטת רחל תורן שדנה בערר על החלטת בית משפט השלום באילת לא מצאה כי נפל פגם כלשהו בהחלטת בית המשפט.

טרם הכריעה את הדיון התייחסה בפירוט לזלזול בהוראות החוק בכל הנוגע לעבירות התעבורה: “הקטל בדרכים הפך למגיפה של ממש ובעוד אנו דנים בתיקים בבתי המשפט, מובילים אנשים רבים את יקיריהם לבתיי העלמין, יקירים שיצאו בבוקר מביתם ולא העלו על דעתם שלא ישובו אליהם. זלזול זה מחייב כל אחד מאתנו, איש איש בתפקידו ובחייו הפרטיים להקפיד קלה כחמורה בכל הוראה מהוראות פקודת התעבורה ותקנותיה, ולהפעיל אחריות אישית, תוך הבנה ששימוש בדרך טומן בחובו סיכון אמתי ויומיומי לחיי אדם”.

בסיום דבריה דחתה השופטת את בקשת הערר וסיימה את הדיון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן