news08.net/ads.txt

צפו בסרטון: שתי צעירות תקפו שוטרים במרכז התיירות באילת

משטרה

שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול אשר היו בפעילות למניעת אלימות במרכז התיירות באילת עיכבו היום לפנות בוקר (חמישי) לחקירה שתי בחורות ובחור בחשד להתפרעות במקום ציבורי, עריקות מצה”ל ותקיפת שוטרים. בסיום החקירה הם שוחררו בתנאים והרחקה מאילת.

לוחמי משמר הגבול הגיעו למועדון בעקבות פנייתו של מאבטח המקום שסיפר אודות השתוללות של בחורה שהייתה בגילופין. השוטרים חברו לבחורה במועדון והציעו לה סיוע. בעודם מבקשים ממנה להזדהות, הגיע למועדון בחור שהחל לקלל אותה ולאיים.
השוטרים הרחיקו אותו מהזירה ועיכבו אותו לחקירה. בעת בדיקת פרטי הבחורה עלה כי היא עריקה מצה״ל והשוטרים ביקשו ממנה להתלוות למרחב להמשך בדיקה מול צה״ל. היא בתגובה החלה להשתולל ולתקוף את השוטרים ואליה הצטרפה חברתה שאף היא תקפה את השוטרים ובעטה באחד השוטרים. שלושת החשודים עוכבו והועברו לחקירה במרחב אילת בסיומה שוחררו בתנאים.

ממשטרת ישראל נמסר: “משטרת ישראל תנקוט באפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות באשר הוא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן