news08.net/ads.txt

צפו בתמונות מרחובות ואשדוד: הקניונים נפתחו, הציבור לא מסתער

בצל פארסת הסגר הלילי בקבינט הקורונה, שבוטל אתמול, והעלייה שיעורי התחלואה – קבינט הקורונה אישר אמש את פתיחת כלל המסחר ברחבי הארץ, כולל הקניונים. בשל ההתראה הקצרה, קהל המבקרים שפקד את מתחם הקניון “סימול” באשדוד, וקניון “עופר” ברחובות היה דליל באופן יחסי. כמו כן, סדרנים הסתובבו ברחבי הקניון והנחו את המבקרים לעטות מסכות ולהימנע מלשבת בכיסאות ובספסלים הפרוסים במתחם.

צילום: משה כהן

 

כידוע פיילוט פתיחת הקניונים כידוע איפשר לכ-15 קניונים ברחבי הארץ לפעול בתכונת כמעט מלאה כבר לפני כשבועיים, כאשר לטענת מנהלי הקניונים שנפתחו, הפיילוט הסתיים בהצלחה, ולכן כלל הקניונים ברחבי הארץ נפתחו מחדש הבוקר.

צילום: משה כהן

על פי החלטת קבינט הקורונה, התפוסה המותרת בקניונים תהיה ביחס של אדם ל-15 מטרים רבועים. עוד נקבע כי מנגנון הוויסות של קניון יהיה באמצעות רישום ממוחשב של מספר הנכנסים והיוצאים מהקניון, וכן,על הנהלות הקניונים מוטלת החובה למנות סדרנים שתפקידם לוודא עמידה בהוראות התקנות על ידי השוהים במקום, כולל מניעת התקהלויות, חובת עטיית מסיכה ומניעת אכילה וישיבה בכיסאות ושולחנות בשטח הקניון.

 

אשדוד: 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן