צפו בתמונות ראשונות מהחתימות של חברי הקואליציה – מועצת העיר של רחמים מלול יוצאת לדרך

היום בשעה 16:00 החלו חברי הקואליציה שירכיבו את מועצת העיר ה-15 של רחובות להגיע בזה אחר זה אל לשכת ראש העיר בקומה השישית בעיריית רחובות בכדי לחתום על ההסכמים הקואליציוניים. להלן תמונות ראשונות

קואליציה רחבה הבטיח ראש העיר רחמים מלול – הבטיח וקיים. למלול בארסנל הקואליציוני 20 חברי מועצה מתוך 25 אשר יעבדו בחמש השנים הבאות למען הציבור. הקואליציה הושגה הודות לעבודתם של שלישיית המשא ומתן הקואליציוני שהרכיב מלול: גיא צור, רמי מדהלה ועודד עמרם.

150,200 התושבים של רחובות יצטרכו לסמוך על 25 חברי המועצה – מתוכם 20 כאמור, בקואליציה – והם: רחמים מלול, בנצי שרעבי, עודד עמרם וגיא צור (מחל), זהר בלום, אבי קינד, אוה גור, אורית שרגאי ועו”ד שמואל בר דאנזאן (החינוך בראש – יש עתיד), עו”ד יניב מרקוביץ’, ד”ר רוני באום, רועי שרעבי (לב), אמיתי כהן, אבי מוזס (הבית היהודי), אבנר אקוע, שי קזיוף (ש”סד), איטל אלשיך בציר, אסף אל-בר (מרצ), שאול צגהון (כיכר העיר) ופנחס הומינר (הרשימה החסידית חברתית). נציגי הבית היהודי ושס”ד יחתמו, בשבוע הבא.

*

רחמים מלול, ראש העיר מסר: “אני גאה בעשייה המרובה בעיר בחמש השנים האחרונות, שהביאה אותנו להיות העיר המובילה בישראל באיכות החיים. קבענו רף גבוה, ועלינו לשמור עליו. אחרי מגעים ארוכים ויסודיים, הרכבנו קואליציה שאליה יצטרפו סיעות נוספות בהמשך. אנחנו עם הפנים קדימה, אל עבר מימוש התוכניות לחמש השנים הבאות. אני שמח להציג את ההרכב החדש בפני תושבי העיר, והנני סמוך ובטוח כי הכוחות החדשים והוותיקים ימשיכו לשפר את איכות החיים כאן, ולשרת היטב את כל התושבים.
זו העת להודות לחברי המועצה הפורשים אשר עשו מלאכתם נאמנה, ולכל שותפי לדרך בקדנציה החולפת”.

ביום ראשון צפויה מועצת העיר להתכנס לישיבה ראשונה חגיגית, ובה יצהירו חברי המועצה אמונים, ימנו רשמית את סגני ראש העיר וממלאי המקום, וייפרדו מחברי המועצה היוצאים. עבודת המועצה תתחיל באופן רשמי בישיבה זו עם הסדרת הרכבי וועדות החובה במועצה כגון תכנון ובניה וכספים.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן