news08.net/ads.txt

צפו בתמונות: 2,995 תלמידי כיתות א’-ד’ חזרו לספסל הלימודים באילת

2,995 תלמידי כיתות א’-ד’ שבו היום שמחים ונרגשים אל ספסל הלימודים. בעוד שמתווה החזרה ללימודים מכוון ללמידה של ארבעה ימים לפחות בבתי הספר, ילמדו תלמידי אילת במשך 6 ימים מלאים. תלמידי כיתות ה’- ו’ ימשיכו בלמידה מרחוק באמצעות הזום תוך כוונה לשלב מפגשי למידה בשטח פתוח, בדגש על הטבע הייחודי הסובב את העיר אילת. את הילדים הנרגשים פגשו הבוקר חיילי נפת אדום של פיקוד העורף שחיכו להם בפתח בתי הספר. ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי, שביקר גם הוא בחלק מבתי הספר, שיבח את הצוותים שפעלו במהירות וביעילות וקרא להורים לשנן עם הילדים את השמירה על הכללים למען בריאות כולם וכדי לצמצם ככל הניתן הדבקה בנגיף הקורונה. 

לאחר ששבו לפני שבועיים 2,700 ילדי גני הילדים למסגרות, הצטרפו אליהם כאמור השבוע 2,995 תלמידי כיתות א’-ד’ שילמדו בקפסולות גם מחוץ לכיתות ויעטו מסיכות במהלך כל היום. בשבוע האחרון נערך אגף החינוך במינהל שח”ק בעירייה בהיערכות מהירה ויעילה בשיתוף מנהלות בתי הספר להכשיר את מוסדות החינוך לחזרה ללמידה ולהתאים את מערכת השעות בהתאם למתווה משרד החינוך. עוד במסגרת ההיערכות, נשלחו כל צוותי ההוראה והמינהלה לבצע בדיקת קורונה. בהתאם להחלטת הממשלה, שבו לפעילות גם הצהרונים שמפעילה רשת המתנ”סים. הצהרונים יפעלו במשך חמישה ימים תוך הפרדה בין שכבות א’ ו – ב’. לצד הלמידה נערכים בבתי הספר גם לביצוע חיסונים לתלמידי כיתות א’—ב’ בהתאם לתכנית משרד הבריאות וחיסונים נגד שפעת לתלמידי ג’ וד’ (תרסיס לאף).

מירי קופיטו – מנהלת אגף החינוך בעירייה ציינה כי הצוותים החינוכיים הונחו לשים דגש על לימוד מקצועות הליבה, על מתן מענים חברתיים רגשיים ועל מניעת תחלואה באדיקות רבה. במסגרת זו מונה ממונה קורונה בכל בית ספר וחלק מהלמידה תתבצע במקומות פתוחים מחוץ לכיתות. 

כחלק ממתן מענים ללמידה מרחוק ולצד היערכות עירונית לגיוס מחשבים הן במסגרת פרויקט “מחשב לכל ילד” והן במסגרת גיוס תרומות, זכתה העיר אילת להיות הראשונה במחוז דרום של משרד החינוך, שתקבל 1,187 מחשבים ניידים המיועדים לתלמידים שיד הוריהם אינה משגת. המחשבים ישמשו את בתי הספר כספריית השאלה לתלמידים שאין להם מחשבים, על מנת לאפשר את הלמידה מרחוק. החלוקה תתבצע בבתי הספר בתיאום אגף החינוך בעירייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן