צפו: המנון חדש לגני תקווה

“לא אעזוב אותך גני תקווה” – עיריית גני תקווה משיקה לראשונה את ההמנון חדש של העיר | ליזי דלריצ’ה, ראש העיר: ״אני גאה להוציא לאור את המנון היישובי של גני תקווה, אשר ילווה אותנו בשנים הקרובות”

עיריית גני תקווה ציינה אשתקד 70 שנה ואת שינוי מעמדה המוניציפלי ממועצה מקומית, לעיר ואם בישראל.

על מנת לחזק את תחושת השייכות של תושבות ותושבי העיר, החליטה עיריית גני תקווה ליצור המנון ייחודי אשר ילווה את העיר בשנים הבאות.

את הקליפ הרשמי חשפה העירייה על הבמה המרכזית של יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, ואף החליפה את הצלצול במוסדות החינוך לפזמון השיר.

ההמנון נכתב על ידי עובדות ועובדי העירייה: הלרן אבן בשן, עומר שאול הררי ושיראל ארניב יוסף. השיר הופק והולחן מוסיקלית על ידי היוצר אביב קורן, מיוצרי השירים “איש של לילה” ו”עד שמצאתי אותך”. השיר בוצע על ידי תושבת העיר, הזמרת מרינה פיינגולד. החומרים הויזואלים שמלווים את הקליפ, נשלפו מארכיון אישי של צמד הצלמים דני ורפי והם נחשפים לראשונה כעת, לצד סצנות מיוחדות שהופקו ברחבי העיר בהשתתפות תושבות ותושבים. מילות השיר מתארות את השפע וההתפחות של היישוב בעבר ובהווה.

עלילת הקליפ מתרחשת החל משנת 1983, ומתארת ילדה ואם שצופות בקלטת, שמשדרת למסך ישן בגווני וינטג’. כשהקלטת מסיימת להתנגן, ישנו חיבור בין העבר להווה, הילדה שצפתה בה כעת בוגרת, והיא שרה את ההמנון היישובי יחד עם תושבי העיר ונוער תנועת הצופים, שבט גל ושבט גנים.

הקליפ בויים על ידי ענבר לוי יוצרת ומפיקת תוכן, צולם על ידי איתמר אריאלי, ועל הכוריאוגרפיה אחראי רן הירש, אשר מוביל את בית הספר למחול ביישוב, קדמת הבמה.

המנון זה מהווה לא רק מונח מוזיקלי, אלא גם תיעוד מרגש של ההישגים, ההיסטוריה והזהות הייחודית של גני תקווה.

ליזי דלריצ’ה, ראש העיר:

״אני גאה להוציא לאור את המנון היישובי של גני תקווה, אשר ילווה אותנו בשנים הקרובות. מילות השיר משקפות את הערכים של הקהילה המופלאה שמתגוררת בעיר.  דווקא בימים אלו, אני רואה חשיבות רבה להוצאת ההמנון היישובי כסמל לתקווה ולתקומה של העם שלנו, תוך הנצחת מורשת העיר בעבר ובהווה, ובצפייה לחזק את החיבור של תושבי העיר למקום מגוריהם”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן