צפו: כך התרחש הרצח המזעזע באולמי “רגעים”, לפני כחודש

רגעים2
מצלמות האבטחה של אולמי “רגעים” תיעדו את רגעי הרצח המזעזע בו מצא את מותו משה קריסקי, בחתונת בנו שהתקיימה לפני כחודש, בגלל ויכוח על בקבוק וודקה. כזכור לפני כשבועיים הוגש כתב האישום כנגד איתן ילאו בן ה18, תושב העיר לאחר שעל פי הבדיקות והממצאים הוכח כי הוא הרוצח של קריסקי באולמי “רגעים”.
תזכורת לאירועים: ילאו היה מוזמן מצד הכלה, בת דודו. מאז הרצח הוארך מעצרו מעת לעת ובעשרה באפריל הוגש נגדו כתב האישום על ידי עורכת הדין מירב פליישר לוי. מכתב האישום עלה כי בסמוך לשעה אחת בלילה התפתח הויכוח בין ילאו לאחיו של החתן. ילאו דרש מהאח שבאותו רגע עמד סמוך לבר המשקאות “תביא לפה שני וודקה”, האח סרב ותירץ שאין הוא עובד באולם. ילאו המשיך לדרוש ולאיים “אתה מרגיש גבר, צא החוצה”. האח וילאו יצאו לחצר האולם ובין השניים התפתח ויכוח מילולי חריף במהלכו איים ילאו “אני אשחט את כולכם פה”. האח ניסה להתחמק אך ילאו אחז בידו ושלף מכיסו סכין שנשא על גופו. האח התנגד והיכה בפניו של ילאו בכוס שאחז, בשלב הזה נזעק האב לחלץ את בנו וניסה להפריד ביניהם יחד עם אורחים נוספים.

 

קריסקי אחז בכתפיו של ילאו אך בתגובה ילאו דקר אותו חמש פעמים בגב ובצוואר, על פי כתב האישום. האח נאבק בילאו ונדקר בכתף ובברך עד שהצליח לנטרל ממנו את הסכין. כוחות הצלה שהגיעו למקום פינו את האב אל בית החולים אולם הוא לא שרד.
התיעוד המלא, ישודר הערב, ב”אולפן שישי” בערוץ 2.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן