news08.net/ads.txt

צפו: לוחם כפיר מרחובות משחק כדורגל עם ילדים פלסטינים

מציאות אחרת שכוללת אנושיות ומוסר בקרב חיילי צה”ל: אביחי חתוכה, מהדמויות הבולטות ברחובות, ראש הצופים לשעבר פתח את חשבון האינסטגרם שלו גילה להפתעתו סרטון שהעלה בנו החייל, בו הוא נצפה משחק עם ילדים מהמגזר. “איזה מלך, איך הוא הפתיע אותי…”, סיפר חתוכה לחדשות 08. “כשראיתי את זה התקשרתי אליו, שאלתי אותו ‘מה זה?’ הוא אמר לי ‘אבא, בלילות אנחנו בפעילות של מעצרים ומניעת פיגועים, ובבקרים משחקים כדורגל עם הילדים במחנה”.

לדבריו, “הבן שלי לוחם בגדוד נחשון בחטיבת כפיר, מוצב עם חבריו בגזרת גוש עציון, במחנה הפליטים אל ערוב. הם עושים הרבה פעילויות בלילה וביום מסתובבים. לשמחתי הוא למד ממני ערבית, שאל את הילדים אם אפשר להצטרף אליהם והם הסכימו. פשוט מרגש לראות את הסרטון הזה, לדעת שהבן שלך קיבל חינוך של סובלנות, כבוד הדדי ובעיקר שלמרות המצב אפשר לחיות בדו קיום. יש מסר מאוד חזק לסרטון, בלי מילים. יש לי חברים מארה”ב שלא הבינו כלום, רק את הסיטואציה וכתבו לי ווטסאפים כאלה חמים על הדו קיום שנראה בסרטון. בעבר הייתי ראש השבט של הצופים ברחובות בהתנדבות ומשם יש לי הרבה חברים ערבים מוסלמים שראו את הסרטון ואמרו לי זו התשובה לאיך אפשר לחיות בדו קיום. אחרי הסרטון הזה אמרתי לעצמי שהצלחתי בחינוך”.

בכל זאת לא מדובר בימים פשוטים, אני מניחה שאתה לא רגוע.

“אישתי לא ישנה בלילות, זה לא מצב פשוט, אבל אני חי עם זה מצוין, אני סומך עליו ועל החבר’ה שם ששומרים אחד על השני. אני יודע שהמקום בו הבן שלי נמצא זה בגזרה הכי נפיצה בשטחים כרגע ואלוהים שומר עליהם. אני בטוח שיהיה בסדר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן