צפו: משטרת ישראל מאבטחת את העברת הציוד ההומניטרי לרצועת עזה  

משטרת ישראל תמשיך לאפשר מעבר תקין של אספקת הציוד ההומניטרי לרצועת עזה במעברים.

בשבועות האחרונים שוטרי המחוז הדרומי, לוחמי מג”ב ויחידות ארציות נוספות של משטרת ישראל, מסייעים לצה”ל לאבטח את העברת אספקת הציוד ההומניטרי לרצועת עזה במעברים, בצירים ובשטחים הפתוחים הסמוכים, תוך שמירה על הסדר הציבורי, זאת בהתאם להנחיית הדרג המדיני ביטחוני.

לצד הלחימה והמאבק העיקש בתופעות פשיעה הקיימות באזור, על פי המדיניות של מפכ”ל המשטרה וממ”ז דרום, הוקצו כוחות משטרה גדולים שנערכו במרחב ובמעברים על מנת לאכוף את צו השטח הצבאי הסגור ולמנוע כניסת אזרחים אליו ובתוך כך, לאפשר את מעבר הסיוע ההומניטרי במעברי הבידוק של כרם שלום, ניצנה ובמקביל לאפשר יציאת סחורות מנמל אשדוד.

שוטרי המחוז הדרומי, שלחמו ב-7.10 ובלמו את התקדמות מחבלי החמס ומנעו אסון גדול הרבה יותר, פועלים עתה במרחב המעברים שם עדין קיימים איומי צליפה וירי תל”מ והשהות במקום מהווה סכנה לפגיעה בחיי אדם במטרה להגן על שלומם ובטחונם של האזרחים ולצד זה לפעול באופן נחוש תוך הידברות ושיח עם אלפי המפגינים שהגיעו למעברים על מנת לעמוד במשימה שהופקדה בידם.

גם הבוקר פעלו מאות שוטרים ולוחמי מג”ב שאפשרו את מעברן של 79 משאיות במעבר כרם שלום למרות מחאה שהתקיימה במקום של מאות מפגינים שהגיעו ברכבים וברגל למעבר שניסו למנוע את מעבר אספקת הסחורה.

במסגרת המחאה התנהל מול המוחים שיח מכבד ללא עימותים אולם השוטרים נאלצו לעכב לחקירה מפגינה שלא נענתה להוראות השוטרים וניסתה לפרוץ את המחסום.

בימים רגישים אלו המשטרה קוראת לאזרחים שלא להגיע לשטח צבאי סגור ולכל אדם הלוקח חלק במחאה, לגלות אחריות ולהימנע מהפרת החוק והסדר.

משטרת ישראל נוקטת במדיניות הכלה ורגישות כלפי המוחים, אך אינה יכולה לעמוד מנגד כאשר מתחוללת הפרת סדר.

משטרת ישראל תמשיך לאפשר מעבר תקין של אספקת הציוד ההומניטרי לרצועת עזה במעברים ולא תאפשר למפגינים לפעול בניגוד לחוק תוך הפרת הסדר הציבורי ותפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן