news08.net/ads.txt

צפו: פרשת הגניבות באילת – נחשפת (ולא תאמינו לפרטים!)

צפו: פרשת הגניבות באילת – נחשפת

גניבה לאור היום. מסע גניבות בטרקטור, שאירע בצהריי שישי האחרון במסגרתו נתלשו ונגנבו שני מעבי מזגנים מהיכל הספורט בבית ספר התיכון ע”ש “בגין” ומעבה נוסף ממקלט רב תכליתי המשמש את הגרעין התורני “אל עמי”, הסתיים בתפיסת הגנב על ידי משטרת מרחב אילת.

החשוד, תושב אילת, יליד 1993 נעצר והובל לחקירה, בתומה שוחרר בתנאים מגבילים. במקביל לתיק החקירה הפלילי שמתנהל כנגד החשוד, פועלת העירייה להגשת תביעה אזרחית. ביום ראשון הגיעו מתאמנים להיכל הספורט הסמוך לתיכון ע”ש “בגין” ולא הצליחו להפעיל את החשמל במקום. בדיקה של מנהל האולם באגף הספורט בעירייהאפי טלקר העלתה, כי הקצר נובע מהמזגנים. בדיקה מול מצלמות היכל הספורט העלתה כאמור, כי ביום שישי בצהריים נתלשו בברוטליות באמצעות טרקטור, שני מעבים. בטרם הפעילות ניתק ככל הנראה הגנב את החשמל וזה גרם לקצר שהוביל כאמור לגילוי הגניבה. תלונה הוגשה למשטרה על ידי מנהל אולם הספורט.


אגב, כבר הצהרי שישי הבחין תושב בפעילות חריגה של טרקטור התולש מעבה מגג המקלט הסמוך (פעילות שנמשכה ככל הנראה גם ביום ראשון) – התושב פנה מיד למוקד העירוני וביום ראשון המשיך הטיפול על ידי אגף חירום וביטחון מול הגרעין התורני “אל עמי” המפעיל את המקלט. תלונה הוגשה למשטרה על ידי מנהל הגרעין – אהרון אקרמן.

ממשטרת מרחב אילת נמסר, כי מיד עם קבלת הדיווח במשטרת מרחב אילת אודות האירועים השונים, נפתחה חקירה במהלכה בוצעו פעולות חקירה מהירות באמצעותן הצליחו השוטרים להתחקות אחר החשוד. החשוד, תושב אילת, יליד 1993 נעצר והובל לחקירה, בתומה שוחרר בתנאים מגבילים. עם מיצוי פעולות החקירה יועבר התיק לחטיבת התביעות של משטרת ישראל. עוד הוסיפו: אנו רואים בחומרה עבירות רכוש בפרט וכאלה הפוגעות בתשתיות שנועדו לרווחת הציבור הרחב, נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העוברים על החוק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן