שלטי החטופים, שהושחתו בתחילת השבוע ברחבת היכל התרבות בעיר, נתלו היום (חמישי) מחדש על ידי עיריית אשקלון. זאת, לאחר שפעילות מהירה ומתואמת של מערך המצלמות העירוני יחד עם משטרת אשקלון הובילה לאיתור החשוד במעשה, אשר הודה במיוחס לו וכעת מטופל על ידי המשטרה.
ההשחתה המצערת של שלטי החטופים עוררה הדים בקרב תושבי העיר, והחזרתם המהירה מסמלת את המשך הזדהות הקהילה עם המשפחות והתקווה להשבתם של כל החטופים הביתה.
◼️ חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.







