סרט האישה

קניון עופר רחובות במחווה לנשות העיר: קפה ומאפה, הרצאה ייחודית והקרנת סרט

בסימן נשי: קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, מציע לנשות רחובות והסביבה בוקר נשי ומיוחד, הכולל קפה ומאפה, הרצאה מרתקת וצפייה בהקרנת סרט. ההתכנסות המרשימה תיערך ביום ראשון הקרוב, 24.6.18.

בין השעות 9:30-10:00 תחל ההתכנסות וכיבוד קל. בין 10:00-10:40 תתקיים ההרצאה “בדרך לאהבה והגשה עצמית” מפי ד”ר רותם מרום המבוססת על הספר ‘סודות היקום למציאת אהבה’. תוכן ההרצאה: העולם בנוי על מערכת חוקים, מוסכמות, תקנות וסודות. כדי לחיות חיי אהבה שמובילים להגשמה עצמית יש תחילה להכיר על קיומם של חוקים אלה, לאחר מכן יש להכניס חוקים אלה לחייכם ולפעול איתם ולא נגדם. כאשר יש חפיפה בין ההתנהגות והמעשים שלכם בחיים לבין חוקי היקום חל שיפור בחייכם, במצב הרוח, באהבה עצמית ובכך קל ליצור מערכות יחסים, פרנסה מתגמלת, איכות חיים ולחיות באושר. בהרצאה ידובר על ארבעה חוקים עיקריים שיובילו לשינוי חשיבה ולשינוי התנהגות.

בשעה 10:45 יוקרן הסרט “האישה”, סירטו של הבמאי השוודי עטור הפרסים ביורן רונגה, בכיכובם של גלן קלוז, ג’ונתן פרייז, כריסטיאן סלייטר ומקס איירונס. במרכז העלילה: תפקידה היחידי של ג’ואן קסטלמן במהלך שנות נישואיה הוא לשמש כיד ימינו של בעלה, הסופר והנדיב הנודע ג’ו קסטלמן. למרות כשרון הכתיבה יוצא הדופן שלה, ג’ואן ויתרה על קריירה מפוארת כסופרת, וחיה את חייה בצלו של ג’ו. היום, ערב זכייתו של ג’ו בפרס נובל לספרות, מחליטה ג’ואן לעזוב אותו.

רכישת כרטיסים תתבצע בקופת הקולנוע. הכניסה בעלות של 45 שקלים. מומלץ להקדים, מס’ המקומות מוגבל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן