צרכנות: מותג המשקפיים PRINCE בקולקציית גברים ונשים עם מיטב הטרנדים העונתיים

unnamed

חברת PRINCE מציעה קולקציית משקפי שמש וראייה – הדגמים החדשים מביאים לידי ביטוי את הטרנדיים העולמיים החמים בתחום המשקפיים, אך שומרים בו זמנית על קו קלאסי ושפה מעודנת.

בין הטרנדים הבולטים בגזרת משקפי השמש

ניתן למצוא: עדשות עגולות – כאלה המחזירות אותנו הישר לשנות ה-60 וה-70, אך מגיעות בפרשנות מודרנית מרעננת; גשר מתכת כפול – הטרנד שממשיך איתנו מהעונה הקודמת, מגיע הפעם בגרסה משודרגת של שני מוטות, המעניקים לדגם תחכום וייחודיות; הדפסים וצבעים – משקפיים עם הדפס מנומר, צבעים דומיננטיים של אדום וכחול ומסגרות המשלבות בין שני צבעים. הקיץ הקרוב יהיה שמח במיוחד, עם דגמים צבעוניים ומלאי חיים ומסגרות פלסטיק – המראה הקליל דומיננטי במיוחד העונה, כשהוא בא לידי ביטוי במסגרות פלסטיק צבעוניות, בעלות סגנון טרנדי וצעיר.

בגזרת משקפי הראייה בולטים השנה דגמים המשלבים משחקי צבעים, כשהמוטות בצבע אחד והמסגרת בצבע אחר, מסגרות שלמות, חצי מסגרת, מסגרות חתוליות ועוד. הצבעוניות גולשת גם לנבחרת משקפי הראיה, המציגה צבעים קיציים ודומיננטיים כמו אדום, כחול וטורקיז.

PRINCE – המותג החל את דרכו בשנות ה-80 המוקדמות וחלוץ בתחום האופטיקה בישראל – מקפיד על איכות חומרים גבוהה במיוחד וייצור קפדני בעבודת יד. כל החומרים נבחרים בקפידה ובאהבה בתהליך הייצור ונשמרים לאורך זמן. עדשות המשקפיים עומדות בכל תקני האיכות הבינלאומיים המחמירים ביותר ומבטיחים הגנה מקסימאלית לעיניים, לצד נוחות ואופנתיות.

ב-PRINCE קולקציות רחבות של משקפי שמש ומשקפי ראיה, המתאימים למגוון רחב של קהלים. המותג האיכותי, ידוע ביכולתו לייצר משקפיים בסגנון מודרני ועכשווי, לצד דגמים בסגנון קלאסי- על זמני. הקולקציה מתחדשת מידי חודש עם דגמים חדשים, שונים וייחודיים ונותנת מענה על כל הסגנונות והטרנדים העולמיים. טווח מחירים שמש וראייה נע בין 500-720 ש”ח. להשיג בחנויות האופטיקה הפרטיות או באתר www.prince.co.il.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן