news08.net/ads.txt

קארין ברגינסקי ממפלגת “ישראל ביתנו” חברה ל”רחובותי” – תאייש את המקום השני

‏‏לכידה|מתן

קארין ברגינסקי ממפלגת “ישראל ביתנו” חוברת ל”רחובותי” – בעבר נכללה קארין ברגינסקי ברשימתו של דיל אך לא הצליחה להיכנס למועצת העיר.

בבחירות הנוכחיות, הליכוד צירף אותה בכדי לאייש מיקום של אישה בחמישייה הראשונה – אולם לטענתה המיקום אינו ריאלי ולכן בחרה לאייש את המקום הראשון ברשימה של יפים זאיקה. הזיגזג המשיך כאשר שוכנעה לשוב לרשימתו של דיל – הפעם במקום השני, מכאן שהיא מבטיחה לעצמה את הכניסה אל מועצת העיר.

דיל: “זהו חיבור טבעי לנבחרת רחובותי. אני מברך על הצטרפותה של קארין לסיעת רחובותי” אמר דיל, “אני גאה בניסיון המקצועי, במחויבות הציבורית ובעשייה שמגיעה מהלב שקארין מביאה עמה. כמו כן, בייצוג הנשי המשמעותי בסיעה ומברך על חזרתה הביתה. יחד עם הנבחרת המנצחת שבניתי נוביל את רחובות קדימה”.

עו”ד קארין ברגינסקי (42), נשואה ליבגני ואם לשלושה (אריאל, שלי ואיתן), בעלת משרד עורך דין ונוטריון עצמאי בעיר, פעילה חברתית, יו”ר ועד הורים בבית הספר, הקימה את מיזם “סיוע משפטי”, המעניק שירותי ייעוץ משפטי ללא עלות לתושבי העיר. ברגינסקי אמרה: “לאחר בחינת אופציות רבות בחרתי לשוב הביתה ולשלב כוחות עם סיעת ‘רחובותי’ בראשות מתן דיל. אני מרגישה ומאמינה שרק היא הבית הנכון עבורי לממש את האג’נדה החברתית שאותה אני מציגה ולהגיע להישגים חשובים בעיר”.

סיעת “רחובותי” חשפה את כלל המועמדים מטעמה למועצת העיר הקרובה ובסך הכל 25 איש. במקומות הריאליים הנוספים: דני מרשה (מקום 3) – פעיל בקהילה האתיופית וחברי המועצה רונן אהרוני (4)  ואביב איטח (שירד למקום ה-5). גם אבאי זאודה ירד במיקומו ולאחר מעברו מכיכר העיר קיבל את המקום ה-6. בהמשך מאיישים עו”ד שרית אטינגר, לאוניד שפיטלניק ואבישי שטראוכלר – איש הציונות הדתית ויו”ר המועצה הדתית לשעבר. סוגר את הרשימה: משה אידלמן – יו”ר גמלאי מכון ויצמן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן