news08.net/ads.txt

קבוצה מרחובות בגמר הארצי של אליפות היזמות לנוער – Start Cup לנוער

את המיזם מובילים התלמידים אושר בן חוטה, נועם שלו ויהב הוד עם המנטורית שרית זלצמן.

אליפות Start Cup  לנוער של משרד החינוך היא תוכנית אשר מקרבת את תלמידי החטיבה והתיכון אל עולם היזמות האמיתי באמצעות למידה והתנסות עצמית בתהליכים אותנטיים של פיתוח רעיון לתוצר. היא  מסייעת לתלמידים לקדם רעיונות לכדי מוצר יישומי ומשמעותי, תוך למידת מיומנויות רלוונטיות למציאות של עולם התעסוקה המשתנה.

במסגרת האליפות, התלמידים מקדמים את הרעיון שלהם ובסוף התחרות מגישים את התוצר לבחינת אנשי קרנות הון סיכון מהמובילים בארץ אשר יבחנו את המיזמים של התלמידים. התחרות פתוחה לכלל התלמידים הלומדים בכיתות ט’-יב’.

לפני כחודש הגיעה האליפות לשלב של חצי גמר: מעל 5,000 תלמידים ותלמידות מרחבי הארץ נרשמו לאליפות. התקבלו למעלה מ- 500 תקצירי מנהלים, ורק  90 מהם עברו לשלב הבא.

הקבוצות שעלו לחצי הגמר הגישו מצגת משקיעים שנבדקה על ידי נציגים מקרנות הון סיכון. קרית החינוך למדעים, אמי”ת עמיחי, קרית החינוך אמי”ת המר ואורט – העפילו לחצי הגמר הארצי מתוך 500 מתחרים ברחבי הארץ.

השבוע פורסם כי 15 קבוצות מתוך 90 עלו לגמר, רק אחת מהן מרחובות: קבוצת ICUP Stabilizing your life  – “מייצבים את החיים שלכם  של תלמידי קרית החינוך למדעים הלומדים במגמה המדעית הנדסית בבית הספר העפילה לגמר. ICUP המיועד לאנשים עם מחלת פרקינסון ולכל מי שחווה קושי להחזיק כוס עקב רעידות ידיים העפיל לגמר .

את המיזם מובילים התלמידים אושר בן חוטה, נועם שלו ויהב הוד עם המנטורית שרית זלצמן.

המקום הראשון באליפות יזכה בתמיכה בשווי 100,000 ש”ח להקמת הסטארט-אפ שלו. בשבוע הבא יזומנו התלמידים ליום הכנה במשרדי אינטל בפתח תקווה. ביום ההכנה ילמדו כיצד להציג את הרעיון שלהם בגמר.

שרית זלצמן, רכזת טכנולוגיה ומצוינות עירונית שמרכזת ומפעילה את התוכנית בעיר: ״אני גאה בכל תלמידה ותלמיד שהיו שותפים לאליפות ה START CUP לנוער. האליפות העצימה את ילדינו והקנתה להם כלים חשובים להמשך ההתפתחות האישית שלהם בעולם היזמות. בהצלחה בגמר למיזם ICUP – הצלחתם להעלות למודעות את הצורך של חולי הפרקינסון בעזרה בפעולות בסיסיות בחיי היום יום”.

 

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן