news08.net/ads.txt

קבוצת אלמוג תעניק חסות ראשית לסקציה נס ציונה

 

קבוצת אלמוג, חברת יזמות ובנייה, היא נותנת החסות המרכזית של העולה החדשה לליגת העל סקציה נס ציונה. הקבוצה תיקרא “סקציה אלמוג נס ציונה”, ושם החברה יתנוסס על חולצות שחקני הקבוצה.ההסכם שעיקרו חסות ראשית למועדון ולקבוצת סקציה נס ציונה, כולל בין השאר מיתוג האוטובוס הרשמי של הקבוצה, פעילויות משותפות למען הקהילה ופרסום על גבי המסכים הדיגיטליים במשחקים.

קבוצת אלמוג הינה חברת פרטית בעלת פעילות מגוונת בענף הנדל”ן, עיקר פעילותה בייזום וביצוע פרויקטים למגורים בדגש על התחדשות עירונית. הפרויקטים שמקדמת הקבוצה נמצאים בפריסה ארצית מנתיבות בדרום ועד הקריות בצפון. לצד פעילות זו הקבוצה מחזיקה בנכסים מניבים ומרכזי קניות. סקציה אלמוג נס ציונה עלתה בסיום העונה הקודמת לליגת העל, לאחר שהפסידה פעם אחת בלבד ב-12 המשחקים האחרונים של העונה, וחלפה על פני קבוצת כפר קאסם. הקבוצה חוזרת לליגת העל לאחר שנתיים בליגה הלאומית.

לדברי יקי אמסלם, מנכ”ל קבוצת אלמוג, “החברה לוקחת חלק בפעילות חברתית על כל גווניה ואנו רואים חשיבות גדולה בתמיכה בקבוצה. חשוב לנו לפעול ולשנות במקומות בהם אנו נמצאים, כתושב נס ציונה וכחברה שמשרדיה הראשיים ממוקמים ביבנה, חיפשנו את המקום הנכון שבו נוכל להשפיע ולעשות טוב ולקיים פעילות שתייצג ערכים שאנו מאמינים בהם כמו תרומה לקהילה, אורח חיים בריא, ספורטיביות, עבודה קשה ותחרותיות. קבוצת הכדורגל המקומית היא מקור להזדהות וגאווה של התושבים, ואנו מאחלים לסקציה אלמוג נס ציונה הצלחה גדולה עם חזרתה לליגת העל”.

לדברי רועי אנקווה מנכ”ל המועדון:”אני שמח ונרגש לקראת שיתוף הפעולה עם קבוצת אלמוג.
מדובר בחברה מובילה בתחום הנד”לן אשר בחרה לאמץ את הקבוצה בעונה הקרובה, אני בטוח ששיתוף הפעולה יטיב עם שני הצדדים. אני מודה ליקי אמסלם מנכ״ל קבוצת אלמוג ותושב העיר נס ציונה על ההירתמות והרצון המשותף לדחוף למעלה את קבוצת הכדורגל של העיר”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן