news08.net/ads.txt

קבוצת הבוגרות של “אליצור יבנה” הבטיחה את הישארותה בליגה הלאומית

 

ימים של הצלחה ביבנה: קבוצת הבוגרות של ‘אליצור יבנה’ ניצחה בחוץ 52:57 את +הפועל גלבוע מעיינות’ במשחק האחרון לעונה – והבטיחה את הישארותה בליגה הלאומית! עוזר-מאמן וסקאוט הקבוצה נדב בוקר אמר בסיום המשחק: “אני גאה מאוד בשחקניות שהשקיעו הרבה מאמץ והשתפרו ככל שהעונה התקדמה. ידענו לא מעט עליות ומורדות אבל גם ידענו להתעלות במאני-טיים ומכך אני מרוצה מאוד. אהבתי מאוד את המחוייבות של השחקניות להתייצב לווידאו ההכנה והסרטונים האישיים, בין אם לקראת משחק או לאחריו, והרצון לצלוח כל מטרה”.

שחר עמית, קפטנית הקבוצה: “הגענו למשחק העונה עם הגב לקיר, כולן הגיעו סופר ממוקדות ומחוייבות להצלחת הקבוצה. אני גאה בחברות שלי על כל מה שהצלחנו לעשות העונה למרות הקשיים והפציעות, ושמחה שהצלחנו להשאיר את הקבוצה לעוד עונה בליגה הלאומית”.

הדר לזרוב, שחקנית הקבוצה: “ידענו שאנחנו חייבות לנצח את המשחק ויהי מה – וכך עשינו. כל הקבוצה נלחמה עד השנייה האחרונה ואני גאה בבנות שאיתי. אומרים שאין “מגיע לי” בספורט – אבל בהחלט הגיע לנו להישאר אחרי שנתנּו עונה טובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן