מ.כ. קרית מלאכי הביסה את מכבי אשדוד במשחק פתיחת העונה

קבוצת הכדורסל מ.כ קריית מלאכי הביסה במשחק הפתיחה את מכבי אשדוד ביאליק בהפרש של 33, כאשר היעד הבא הוא הפועל אשדוד בעוד כשבועיים.

קבוצת הכדורסל מ.כ קריית מלאכי הביסה במשחק הפתיחה את מכבי אשדוד ביאליק 80-47 והראתה שהמטרה שלה השנה היא עליית ליגה.

לאחר טקס הצגת שחקנים שהזכיר יותר את היכל נוקיה עם כיבוי אורות, פירוטכניקה וכניסת השחקנים לאחר הקראת הכרוז, הקהל שהגיע בהמוניו הריע ממושכות.

בקריית מלאכי נזכרים בימים בהם הכדורסל היה מרכז הספורט בעיר, לצד הכדורגל ובפעם הראשונה מזה עשרות שנים, הגיעו כ-200 אוהדים למשחק רשמי, חלקם תושבי העיר לשעבר המתגוררים במושבים סמוכים.

קריית מלאכי שפתחה מעט מהוסס, נתנה לאשדוד לעלות ראשונים על לוח התוצאות, ובמשך 3:30 דקות לא הצליחה למצוא את הטבעת. הסל הראשון נקלע ע”י בני דז’ורייב מחוץ לקשת ה-3 ומאז המלאכים פתחו פער שרק תפח עד לסיום. השחקן שהיה בכל מקום במגרש הוא פול שיימן, חטף, קטף ריבאונדים וקלע נקודות רבות היה המצטיין על המגרש. אחריו ליהטט גיא נצר, שגם הטביע דאנק מהדהד על הראש של האשדודים.

במשחק שותפו כל השחקנים, הצעיר שבהם הוא יצחק פז רק בן 18 ותושב קריית מלאכי שגם קלע נקודות. רגע מרגש היה כשהשחקן בן חזן עלה למגרש אחרי חודשיים במילואים, ולא הספיק להתאמן עם הקבוצה פעם אחת מאז.

המשחק הסתיים ב-33 הפרש למלאכי, כאשר היעד הבא הוא הפועל אשדוד בעוד כשבועיים.
עוד קודם למשחק התקיימה הדלקת נרות חנוכה במעמד ראש העיר אליהו זהר ומנהל מחלקת הספורט מאיר אנקרי. בסיום המשחק התקיימה הגרלה על אופניים חשמליים בין הנוכחים בקהל.

מאמן הקבוצה אוהד איתן: “אנו מאוד מרוצים מהביצוע המרשים של הקבוצה היום. השחקנים עבדו קשה והצליחו להפוך את המשחק לניצחון חשוב. זו התחלה מבטיחה לעונה, ויש לנו עוד הרבה. אני גאה בשחקנים שלי ומצפה לראות את התקדמות הקבוצה בהמשך”.

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: מ.כ. קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן