news08.net/ads.txt

קבוצת הנשים “מאמאנט גולד” ברחובות מחפשות שחקניות; חברת המועצה, אוה גור: “מאמאנט גולד מהווה עוד חלק מהמודל של המאמאנט הארצי”

ליגת מאמאנט רחובות מונה כ-20 קבוצות המורכבות מכ-200 נשים תושבות רחובות. בין הקבוצות קיימת קבוצה ייחודית, מאמאנט זהב, קבוצה של נשים בנות 60+. זוהי השנה השלישית של הקבוצה, אשר משחקת ומשתלבת בליגה המקומית.

מירה וינר, קפטנית הקבוצה: “כל מי שכוחה במותניה, יודעת למסור ולתפוס כדור, לרוץ, לנתר ולקפץ – מוזמנת להצטרף.
יש לנו מאמן מצוין. לימוד כללי המשחק אינו דורש מאמץ רב, והכיף, החברותא, שריפת הקלוריות ותחושת ההצלחה – מובטחים לכל מי שמגיעה”.

חברת המועצה, אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה: “אני משחקת במאמאנט כבר שנים כי מאמאנט מעניקה לי כל כך הרבה – גם ספורט, גם חברה עם נשים מרחובות, וגם התחרותיות, כי בכל זאת מדובר בספורט, אבל הכל באהבה. קבוצת מאמאנט מהווה עוד חלק מהמודל של המאמאנט הארצי, הזדמנות שווה לספורט לכולן. אני רוצה להודות לאנשים שמלווים את הפרויקט בחברה העירונית: מנכ”ל החברה העירונית, איציק עובדיה, מנהל מחלקת הספורט, דורון שמחי, מנהל ליגת מאמאנט, אלכס בר מכר, ואחרונה חביבה, לנשמה של מאמאנט רחובות, סיגל לוי”.

חברת המועצה, רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: “אני מזמינה את הצעירות ברוחן להצטרף למאמאנט זהב נשים ולהגיע לאימון ניסיון. כושר גופני קודם אינו נדרש, אין לי ספק שהשתתפות בקבוצה ספורטיבית היא דרך מעולה לשמור על כושר ולהרחיב את המעגל החברתי”.

אלכס בר מכס, מייסד ומנהל את ליגת מאמאנט רחובות בחברה העירונית: “אני שמח וגאה לראות כל כך הרבה נשים שספורט והנאה משולבות בחיי היום יום שלהן. הקבוצות מהוות בנוסף לספורט גם מעגל חברתי, יש המון פעילויות נוספות, טורנירים, מפגשים. החברה העירונית שמחה להיות חלק ממיזם ארצי חשוב זה.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן