news08.net/ads.txt

קבוצת מאמאנט גדרה חוזרת לעונת 2019-2020 בערב חגיגי ומרגש

שחקניות מאמאנט גדרה התאספו יחד עם בני משפחותיהן באולם הספורט “רמון” לערב פתיחה חגיגי ושמח במיוחד לליגת המאמאנט 2019-2020. ליגת גדרה פותחת את השנה התשיעית שלה. הליגה מורכבת משש קבוצות המייצגות שישה בתי ספר במושבה ועוד חמש קבוצות חיצוניות. בסך הכל, הליגה מונה 137 שחקניות.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, הגיע לברך ואמר: “אני מאחל בהצלחה לחגית מור שנבחרה ליושבת הראש מאמאנט גדרה. יישר כוח לכל השחקניות, המאמנות ולמשפחות שהגיעו לתמוך. שתהיה שנה ספורטיבית, מקצועית ומלאת הצלחות והישגים“.

חגית מור, יו”ר מאמאנט גדרה אמרה: “כיו״ר מאמאנט חשוב לי להנחיל את הערכים של חברות, ספורטיביות והעצמה נשית. אני מודה לראש המועצה,יואל גמליאל, על תמיכתו במאמאנט לאורך השנים האחרונות וכן לכל שאר המכובדים שהגיעו ליום מרגש זה: סהר רווח, אליאב מזגני, אביעד זרקי , מנהלות בתי הספר, ליאת ווהב בן גל, אורלי כהן, דודו בן ארי ושועה מרקובצקי. כמו כן אני מודה לעופרה אברמוביץ יו״ר ומייסדת מאמאנט ישראל וקארין אינס מנכ”לית מאמאנט על תמיכתן והעזרה האישית אשר ניתנה לי לשם פתיחת העונה הנוכחית. בנימה אישית אני מאחלת לכל הקפטניות, המאמנות, השחקניות השופט והכוונים, הרבה הצלחה על המגרש ומחוצה לו. אני סמוכה ובטוחה כי השנה זו תהיה שנה של הצלחות אישיות וקבוצתיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן