news08.net/ads.txt

קבלת פנים חגיגית לבנות להקת ‘צבעי הקשת’ שחזרו מהופעה בפסטיבל בברצלונה

להקת צבעי הקשת (1)

בנות להקת “צבעי הקשת”המופיעות בפסטיבלים בכל רחבי העולם ומביאות גאווה גדולה לעיר רחובות זכו לקבלת פנים חגיגית בלשכת ראש העיר, עם שובן מהפסטיבל בברצלונה.

המדובר בלהקה רחובותית ייצוגית הקיימת למעלה מ-15 שנים ומהווה חלק מתיאטרון הפולקלור הישראלי – בין היתר הופיעו לפני שנתיים בפסטיבל בבולגריה, בפסטיבל באיטליה אשתקד ולאחרונה השתתפו בפסטיבל בברצלונה. בנות הלהקה רוקדות בכל הסגנונות, ובין היתר, ריקודי הורה ישראליים, כליזמרים, חסידיים, רוסיים, בלט, אקרובטיקה ועוד.

בקבלת הפנים בה נכחו ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקומו, בנצי שרעבי, מאמנת הנבחרת, לנה ג’ייקו ובנות הלהקה, התעניין מלול בפועלן של בנות הנבחרת, קרא את המנון הלהקה ושוחח עמן על אהבתן לריקוד ולאחר מכן הוענק לכל אחת מהן שי צנוע.

“אני שמח שאתן שואפות כל הזמן קדימה למקום הראשון”, אמר מלול לבנות, “ההשתתפות שלכן באירועי תרבות בינלאומיים כל כך גדולים מביאה המון כבוד וגאווה לעיר רחובות ולמדינת ישראל כולה. אני מפציר בכן שלא לשכוח, כפי שאתן משקיעות מאמץ כה רב בריקוד, עליכן להשקיע גם בלימודים בכדי להצטיין בשני התחומים גם יחד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן