קהילת אשקלון מוקירה תודה לשוטרי התחנה

“משטרת אשקלון מעריכה מאוד את כלל הגורמים השותפים ומייחלת לשובם הבטוח והמהיר של חיילי צה”ל מרצועת עזה, החלמתם של הפצועים וחזרתם של כלל השבויים.”

לאחר שחרפו את נפשם בשבעה באוקטובר ובתקופת הלחימה הגיעו שוטרי תחנת אשקלון לערב הפוגה והוקרת תודה על פועלם; השוטרים נהנו מטקס נטיעות, מופע זמר, סטנדאפ וקבלת שי צנוע

ערב הוקרה למשטרת אשקלון נערך השבוע במרכז קהילתי אלוני ציון ביוזמת הקהילה והחברה העירונית ובשיתוף עיריית אשקלון. בערב השתתפו ראש העיר, מ”מ ראש העיר וסגנית ראש העיר, סגן מפקד תחנת משטרת אשקלון, רפ”ק עדי בוחבוט, נציגי ארגונים שונים ותושבות ותושבים. הנוכחים בירכו את השוטרות והשוטרים והודו להם על פעילותם והגנתם על תושבות ותושבי אשקלון.

במהלך הערב נהנו המשתתפים מהופעה של הזמר שי הראל, הופעת סטנד-אפ של הקומיקאי דניאל גלופור ואף הוענק להם שי צנוע. כמו כן, במהלך הערב שותפו סיפוריה גבורה של שוטרות ושוטרי התחנה שנכחו בשבעה באוקטובר. כמו כן, במהלך הערב שתלו השוטרות והשוטרים עציצים בגינת המרכז הקהילתי לזכר הנופלים.

שוטרות ושוטרי תחנת משטרת אשקלון לקחו חלק פעיל בלחימה וחלקם אף חירפו את נפשם במהלך מתקפת הטרור בשבעה באוקטובר. כמו כן, לאורך כל ימי המלחמה ועדיין, שוטרי התחנה פועלים לטובת שמירה על הביטחון האישי של תושבי העיר ושותפים מלאים לעשייה העירונית בתחום ביחד עם עיריית אשקלון, בשגרה כמו בחירום. במהלך המלחמה שיתוף הפעולה שבר שיאים, בין אם בחמ”ל העירוני, בזירות הנפילה, בנוכחות בשטח, בכיתות הכוננות ובמחסומים למען התושבים.

סגן מפקד תחנת אשקלון, רפ”ק עדי בוחבוט: “תחנת אשקלון מעריכה מאוד את ערב ההוקרה שנערך ולצד התודות לשוטרות ולשוטרים אנו רוצים להודות גם לגורמים הנוספים שהיו שותפים למשימות ביניהן זק”א, מד”א וכיתות הכוננות. לא בכדי לא חדרו מחבלים לעיר אשקלון. הכל בזכות השותפות המצוינת בין הרשות לבין המשטרה שסייעה בסגירת העיר ולמתן מענה מהיר לכלל התושבים ובמיוחד בימים הראשונים של אי הודאות.

משטרת אשקלון מעריכה מאוד את כלל הגורמים השותפים ומייחלת לשובם הבטוח והמהיר של חיילי צה”ל מרצועת עזה, החלמתם של הפצועים וחזרתם של כלל השבויים.”

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלדד עובדיה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן