קולינריה < עוגות שמרים במילוי שוקולד

החומרים לבצק:

1 ק”ג קמח

2 כפות שמרים יבשים

כוס וחצי סוכר

כפית וחצי תמצית וניל

3 חלמונים

כוס וחצי שמן צמחי – לא זית

2.5-3 כוסות מים חמימים.

חצי כפית מלח

 

החומרים למילוי:

ממרח שוקולד – איזה שאוהבים (אני אוהבת להשתמש בשוקולד פרה). אפשרויות לתוספות: חלבה מפוררת, אגוזים קצוצים, קוקוס, קינמון. להכנת סירופ סוכר: מרתיחים מים וסוכר ביחס של אחד לאחד ומשאירים לרתוח כחמש דק’.

 

אופן ההכנה:

בקערת מיקסר מניחים קמח, סוכר ושמרים ומערבבים. מפעילים את המיקסר במהירות נמוכה ומתחילים להוסיף חלמונים, מים ושמן ולבסוף מלח.  מגבירים מעט מהירות לישה ולשים כ-10 דקות. מכסים בניילון לא אטום לגמרי ומניחים להתפחה עד הכפלת נפח. מחלקים את הבצק לעיגולים ומרדדים כל עיגול לעלה. מורחים בשוקולד ומוסיפים תוספות אם רוצים ומגלגלים לרולדה. מניחים בתבנית אינגליש קייק משומנת ומתפיחים פעם נוספת. מורחים ביצה (עדיף בחלמון בלבד) ואופים בחום של 180 מעלות.

טיפ: לקבלת עוגה עשירה וגדולה יותר יש לקחת שתי רולדות ולקלוע מהן צמה ואז להניח בתבנית ולאפות. בסיום האפייה: יש למרוח את העוגה בסירופ סוכר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן