news08.net/ads.txt

קולינריה < רולדת שוקולד ודובדבנים

רולדת שוקולד ודובדבנים

השילוב של שוקולד ודובדבנים הוא שילוב מנצח. החמיצות של הדובדבנים והמתיקות של השוקולד משתלבים יחד נהדר

החומרים לרולדה

4 ביצים

4 כפות סוכר

2 כפות שמן

2 כפות קקאו איכותי

2 כפות קמח

 

החומרים לקרם:

150 גרם שוקולד חלב/מריר

150 מ”ל שמנת מתוקה/צמחית

1 שמנת מתוקה/צמחית

דובדבנים חמוצים בצנצנת – ניתן להשיג בכל סופר. בעונה אפשר להשתמש בדובדבנים מהטבע.

 

אופן ההכנה:

נתחיל בהכנת הגנאש – הוא חייב להתקרר טוב טוב לפני ההקצפה. ממיסים 150 גר’ שוקולד ו150 מ”ל שמנת. מערבבים היטב עד ליצירת קרם שוקולד אחיד ומכניסים למקרר. מחממים תנור ל-180 מעלות. מפרידים ביצים ומקציפים את החלבונים והסוכר לקצף יציב. מקפלים פנימה  את החלמונים אחד אחד. מוסיפים את השמן ומערבבים בעדינות. מקפלים פנימה את הקקאו והקמח ומשטחים הכל על נייר אפייה בתוך תבנית. השכבה היא שכבה דקה. אופים 10-15 דקות עד שהעוגה יציבה. מוציאים את העוגה וכשהיא עדיין חמה הופכים אותה מעל נייר אפייה נקי ומקלפים את נייר האפייה שמעליה  – ומגלגלים את העוגה לרולדה עם נייר האפייה הנקי ומניחים להתקררות מלאה.

 

להכנת הקרם: מקציפים את הגנאש שקיררנו, כשהצבע מתחיל להתבהר נוסיף שמנת מתוקה או צמחית בהדרגה להקצפה, עד ליצירת קרם יציב. הרכבת העוגה: פותחים את הרולדה ומורחים בנדיבות מהקרם, משאירים ממנו גם לציפוי. מפזרים דובדבנים ומגלגלים לרולדה בחזרה. מורחים קרם על העוגה ומצפים אותה. ניתן להוסיף דובדבנים לקישוט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן