news08.net/ads.txt

קול התושבים | רפי אסף: “זו סכנת נפשות לנסוע בכביש בשכונת המדע”

שבועות ספורים לפני הקמת הפארק העלול להוות מוקד רגל לפדופילים

רפי אסף: סוף מעשה במחשבה תחילה

עיריית רחובות הודיעה בעיתונכם ואני מצטט: “רחוב אפרים קציר מיועד להרחבה עם סיום עבודות הפיתוח במקום”. צריך להיות עיוור כדי לא לראות שדווקא מצרים את הכביש ולא מרחיבים אותו. בימים אלה הם בונים מדרכה ענקית ליד 2 הבניינים החדשים של הקבלן אביסרור, ליד הכיכר הסמוכה לרחוב פרופסור אומן. העיריה פשוט מהתלת בנו. אני חוזר ומזהיר שזו סכנת נפשות לנסוע בכביש הזה כאשר מופיע ממול רכב הקטן ביותר, שלא לדבר על משאיות וסמי-טריילרים. צריך פשוט לומר: “שמע ישראל” ולהמתין בתקווה שהסכנה תחלוף. יו”ר ועד השכונה כתב שבנו מדרכות בגודל של מגרש כדורגל וכביש במגרש של שולחן טניס ולא נעשה דבר.

מאחר ובחירות הרשויות המקומיות בפתח, צריך, לדעתי, לארגן הפגנה רבתית של רוב תושבי השכונה מול העירייה. לא ייתכן שבעשור השני של המאה העשרים ואחת – עם כל הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בבינוי ערים ושכונות – ייבנו שכונות חדשות כמו שלנו. מהנדסת העיר בוודאי מכירה האמרה החכמה מאוד: “סוף מעשה במחשבה תחילה”. מקווה שאני לא לבד במערכה הזאת ובסופו של דבר התלונות חייבות להגיע לאוזניו של מר רחמים מלול. רואים ומרגישים שהוא פועל לטובת תושביו אבל אצלנו בשכונה זו אכזבה גדולה. יש לי עוד טרוניות נוספות, אבל נשאיר את זה לאחר החג הבא עלינו לטובה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן