news08.net/ads.txt

“קול מקומי”: 4 נבחרים ונבחרות מרחובות

חמישית מהנבחרת הארצית של מנהיגות ״קול מקומי״ – מרחובות!

ארבעה פעילים חברתיים מהעיר, בהם נמנית חברת המועצה איטל בציר אלשיך, סיימו בהצלחה תכנית מנהיגות ייחודית – ״קול מקומי״. את התכנית יזמה והובילה תנועת “מרכזים לצדק חברתי״, שפועלת גם בעיר רחובות כאשר חלוקת התעודות התקיימה במכון “בית ברל״. בין מאות המועמדים מרחבי הארץ שניגשו ל״קול מקומי״ התקבלו 20 בלבד, כאמור חמישית מהם תושבי רחובות. בנוסף לאיטל התקבלו מגי סלע וגר, רועי יהונתן גברא וקברט גטנט. בוגרי הקורס יפעלו להשתלב בפוליטיקה המקומית, מתוך רצון להשפיע ולהשמיע באופן שיווני וצודק את קולם של התושבים.

התכנית ״קול מקומי״ הכשירה במשך שנה נבחרת של מנהיגות ומנהיגים בערים שונות לפעול על פי מצפן ערכים משותף כדי לקדם ביחד מציאות שיוונית ודמוקרטית בחברה הישראלית בכלל ובעיר בה אנו חיים בפרט. המשתתפים בתכנית זכו במהלך השנה לקבלת ידע מקצועי של מיטב המומחים בתחומי תכנון עירוני, שלטון מקומי, כלכלה, חינוך ורווחה, בניית קהילות ועוד.

לדברי ח״מ איטל בציר אלשיך: ״אנו כחברה צריכים לשאוף שנציגי הציבור שלנו יהיו אנשים ערכיים, בעלי אמות מוסר, שבידיהם כלים ומצפן ליצור חברה טובה והוגנת יותר הן מבחינת חלוקת משאבים צודקת בין האוכלוסיות בתוך העיר, הן כחברה מקיימת המתחשבת בסביבה, והן כחברה המקדמת חדשנות תוך שקיפות ושיתוף ציבור״. ומסכמת: ״הלוואי שיותר ויותר פעילות ופעילים חברתיים וסביבתיים, יהיו מעורבים בתוך הפוליטיקה המקומית. כי פוליטיקה אינה מילה גסה. בסופו של דבר היא נוגעת בכל! מהמים שאנחנו שותים ועד החשמל שאנו צורכים״.

איה ידידיה, מנהלת תכנית ״קול מקומי״ ציינה: ״אנחנו נמצאים בשיאו של משבר מנהיגות וחוסר אמון קיצוני, של הכל בכל. דבר זה מוביל להתרחקות של הציבור מכניסה לפוליטיקה ועמדות השפעה. אנחנו ב״מרכזים לצדק חברתי״, סבורים שהדרך הטובה ביותר להתמודד על עיצוב דמותה של החברה הישראלית היא באמצעות כניסה של אזרחים ואזרחיות מוכשרים ומעוררי השראה למרחב המוניציפלי כדרך להבטחת עתיד המדינה״.

בתוך כך, בימים אלו ה’מרכזים לצדק חברתי’ מכשירים מחזור נוסף של משתתפים ומשתתפות בתכנית “קול מקומי”.

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן