news08.net/ads.txt

קומה מינוס 4, במרתף | עיריית רחובות קיימה הערכת מצב בשיתוף פיקוד העורף

סמוך לשעה תשע בבוקר פילסו קברניטי העירייה בראשות רחמים מלול והמנכ”ל דורון מילברג את דרכם אל קומה מינוס ארבע בקניון רחובות, המרתף בו נערכות ישיבות החירום בנושאים הביטחוניים בשיתוף פיקוד העורף, חברי המועצה – מ”מ ראש העיר בנצי שרעבי, מ”מ ראש העיר זהר בלום, סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, חבר המועצה אבי קינד הממונה על תיק השירות לתושב הכולל את מוקד 106 והמנהלים הרלוונטיים.

הקבינט הביטחוני של מלול דן בפעילות העתידית של העיר במצב החירום וכפי שנערך לא אחת במהלך השנים האחרונות. בישיבה המיוחדת השתתפו נציגים מפיקוד העורף. לדברי אבי קינד,”כל המערכות מוכנות לכל מצב חירום, המוקד העירוני מאוייש בכל העמדות ואנו עומדים לשרת את התושבים בצורה המיטבית – גם במצב הביטחוני הקיים”.

מלול ושות’ מודעים למצב הביטחוני המורכב בעקבות חיסולו של מנהיג בג’יהאד האיסלאמי והדי הפיצוצים ממשיכים להישמע מכל עבר. ההערכה היא כי המצב יסלים – ויימשך לאורך שעות היום – וככל הנראה עד 72 שעות. לא בכדי הורו התושבים להישאר בביתם, לא ללכת לעבודה ולא לשלוח את הילדים אל מוסדות החינוך.

על פי הוראות פיקוד העורף, לא תתקיימנה פעילויות חינוכיות (אין חוגים) ואין לצאת מהבית לצורך שאינו חיוני, מותרת התקהלות עד 100 איש בשטח סגור בלבד. עובדים הנחשבים לחיוניים (כגון עובדי עיירית רחובות – לא כולם) יגיעו לעבודתם. בנוסף, עיריית רחובות פותחת את המקלטים הציבוריים, ומבקשת מהתושבים בעלי הממ״ד הפרטי להיערך בהתאם, קרי לסגור חלונות ולוודא תקינותם למקרה של אזעקה נוספת בעיר – הכוונה למקלטים בבתים משותפים ולממ״ד בדירות ובתים פרטיים. כמו כן, עיריית רחובות מבהירה כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף אין להגיע למרכזים מסחריים, כולל השוק העירוני.

עדכון, נכון לשעה 9:48: ברגעים אלה הסתיימה ישיבת הערכת המצב המיוחדת שערך ראש העיר, במעמד ממלאי מקומו וסגניו, חברי מועצה, המנכ״ל, ומנהלים רלוונטיים.  ההנחיות המעודכנות מפיקוד העורף עודן בתוקף, ואנו מבקשים מהתושבים להקפיד עליהן.
חשוב לציין כי לא תתקיים קבלת קהל במשרדי העיריה, החברה העירונית ורשת חוויות.

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו עומדים בקשר הדוק ורציף עם פיקוד העורף, ונעדכן בהמשך. נבקש מהתושבים להקפיד על הנחיות ההתגוננות בעת אזעקה ולאחריה״.

בנוסף, מחזיק תיק התחבורה אבי קינד ומנהל אגף התנועה והחניה ליאור שוקרי העבירו הנחיה לפקחים שלא לרשום דוחות חניה היום ברחבי העיר. הנהגים מתבקשים לחנות כחוק ובהתאם להוראות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן