news08.net/ads.txt

קונדיטוריה כשרה לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן נפתחה בנס ציונה – ויש משלוחים לכל חלקי הארץ!

זוהי אינה פרסומת אלא חשיפה מכל הלב לקונדטוריה שנותנת מענה לחולי צליאק ולמי שנמנע מגלוטן: פינובייקרי, קונדיטוריה סטרילית, כשרה וחדשה נפתחה לציבור הצליאקים. הבעלים של פינוקיצ’ן-ללא גלוטן עד הבית, ערן רייטר, חנך את המקום תחילת החודש על מנת לעמוד בביקוש הרב למאפים, עוגות ולחמים נטולי גלוטן. הקונדיטוריה סטרילית מגלוטן ועובדת בסטנדרטים מהמחמירים על מנת להבטיח את בריאותם של חולי הצליאק.

בקונדיטוריה מבחר גדול של עוגות מושקעות ומעוצבות, עוגות גן, עוגות מספרים וצורות, מארזים מפנקים, עוגת שוקולד עגולה ועוד. קונדיטוריה שתיתן לכם להיות בראש שקט כשאתם מזמינים עוגה נקיה מגלוטן מחומרי הגלם הטובים ביותר. כל העוגות מיוצרות מתערובת קמחים ייחודית, איכותית ובריאותית. מוצרי חלב של גד, שוקולד לובקה, תמצית וניל טהורה, קמח שקדים איכותי ואלו רק חלק מחומרי הגלם בהם פינובייקרי עושה שימוש. בנוסף, הקונדיטוריה התחדשה במדפסת דיו אכיל, כך שתוכלו להזמין דפי סוכר מודפסים ועוגות יום הולדת מודפסות לפי טעם אישי.

ערן רייטר מציין, “היעד אותו שמתי לנגד עיני היה ליצור מגוון מוצרי פרמיום אשר אינם זמינים או משווקים ברשתות השיווק והחנויות. תקופת הקורונה היוותה ועדיין מהווה, אתגר משמעותי, אך עם זאת תפסה אותנו מוכנים וערוכים להתמודד עם הגידול בתחום המשלוחים עד הבית. מנגד הקורונה טרפה את כל הקלפים, בכל הקשור לתכנית העסקית ופתיחת סניפים חדשים לזכיינים. התקופה הכינה אותנו עם ההתמודדות לתפעול מערך משלוחים אפקטיבי ותחזוק אתר אונליין נגיש ויעיל. פתיחת הקונדיטוריה החדשה והכשרה מאפשרת לי לתת מענה הוליסטי לציבור הצליאקים, מדובר במקום היחיד בארץ של פטיסרי ברמת פיין, ללא גלוטן וכשר תוך הקפדה מרבית על איכות חומרי הגלם וללא פשרות”.

תעודת כשרות: רבנות נס ציונה, כתובת: יקינטון 6 נס ציונה, משלוחים לרוב חלקי הארץ. לאתר לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן