news08.net/ads.txt

קונסול כבוד של צרפת באילת

חדשות 08 אילת

קהילת צרפת באילת המונה כ 2,500 תושבים התחדשה בקונסול כבוד חדש – מיכאל חן, תושב העיר אילת, שהחליף את קונסול הכבוד היוצאת – עו”ד אסנת ברנס. טקס חילופי תפקידים התקיים בשבוע שעבר (ד’) באילת, במעמד שגריר צרפת בישראל – אריק דנון, קונסול צרפת בישראל – מתיו קלובל, ראש העירייה – אלי לנקרי וקונסולי הכבוד ממדינות שונות בעיר. שגריר צרפת וראש העירייה בירכו על המינוי, על הקשר ההדוק בין שתי המדינות וציינו את חשיבות מינוי של קונסול כבוד בעיר לקידום והידוק היחסים. 

בטרם טקס חילופי הקונסולים, קיים שגריר צרפת פגישת עבודה עם ראש העירייה, בה השתתפו גם מנהלת קשרי החוץ בעירייה – אנה ליסון ורכזת קליטת עליה – נורה ביטון. בפגישה סקר ראש העירייה את מאפייניה של העיר בדגש על האתגרים וההזדמנויות, ועדכן את השגריר לגבי הקשרים ההדוקים שהעיר מנהלת כבר שלושה עשורים עם העיר התאומה אנטיב שבצרפת הכוללים חילופי משלחות בתחומי ספורט, אומנות ותרבות בדגש על השתתפות אמנים הדדית בפסטיבלי הג’אז בשתי הערים. עוד עדכן ראש העירייה לגבי שיתוף הפעולה עם העיר ניס עמה נחתם מזכר הבנות בנושאי אנרגיה מתחדשת, חקלאות ימית, עיר חכמה ועוד. עוד עלה בפגישה עניין הטיסות הישירות משדה התעופה “רמון” לצרפת וסוכם מצד שני הצדדים, כי יש לקדם את הטיסות במהלך כל השנה ולא רק בחורף לטובת הקהילה הצרפתית. השגריר החמיא לצוותים המקצועיים המקיימים את שיתופי הפעולה בין אילת לצרפת וציין את החשיבות במינוי קונסול כבוד בעיר אילת כאחד משני קונסולים כבוד בכל הארץ.  קונסול הכבוד הנכנס – מיכאל חן הוא תושב אילת, בעל אזרחות צרפתית וישראלית. קשור מאוד לקהילה הצרפתית. הוא דובר צרפתית, עברית ואנגלית באותה מידה. בעברו, עבד עבור משרד התיירות הישראלי כנציג בסקנדינביה, ארצות הברית ופריז. “זה כבוד גדול עבורי. אילת וצרפת נמצאות במקום מיוחד אצלי בלב ואעשה כמיטב יכולתי וניסיוני להפוך את אילת ליעד משמעותי, לצד הפעולות הנוספות בקשר מול צרפת” אמר חן.  עוד במהלך ביקורם באילת, סיירו השגריר והקונסול הכללי במכון הבין-אוניברסיטאי למדעי הים. שם נפגשו עם המנהל המדעי של המכון, פרופ’ ניר קרן, המבקש להעמיק את היחסים של המכון עם צרפת (במיוחד המכון לביולוגיה פיזיקלית-כימית הקשור למרכז הלאומי למחקר מדעי של צרפת ה-CNRS). עוד ביקרו ביחידה הימית של משטרת ישראל ברשות היחידה לשיתופי פעולה בינלאומיים של משטרת ישראל.

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן