קוראים לכם: מועצת נחל שורק פועלת למען העסקים שנפגעו בסבב הלחימה

כזכור, לפני כמעט חודש נאלצו במועצת נחל שורק לבטל את הלימודים למשך יומיים בגלל ההסלמה במצב הביטחוני ברצועת עזה. ביטול הלימודים השפיע על ההורים העובדים שנאלצו להיעדר ממקומות העבודה בשל הצורך לשהות עם הילדים. בעוד שאצל שכירים המתגוררים בטווח ה- 40 ק”מ (כמו ברוב יישובי המועצה) שבו בוטלו הלימודים, קיימת הכרה בהיעדרות

אצל המעסיק אצל עצמאים המצב שונה כי הם המעסיק של עצמם והם לא תמיד מודעים לזכויות שלהם.

השנה, בזכות קיומה של קהילת העסקים במועצה הפועלת תחת מרכז צעירים נחל שורק, ומונה מעל 150 בעלי עסקים, השיגו בשיתוף פעולה עם מעו”ף לעסקים, הכרה וסיוע גם לעסקים שנעדרו יום או יומיים לצורך שהייה עם הילדים (עד גיל 14 או בעל צרכים מיוחדים) או שהעסק שלהם נסגר.

כבר בשבוע האחרון הגיעו למרכז צעירים נציגי מעו”ף (הפועלת כזרוע בתוך הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה) וישבו באופן פרטני עם העסקים של המועצה על אופן הגשת הבקשה להחזר, פיצוי בגין החזר, מתן הלוואות לעסקים ללא ריבית ועוד.
במהלך החודש הקרוב יתקיימו במרכז צעירים ימים נוספים לסיוע במילוי טפסים לבעלי עסקים.
ראש המועצה, אלי אסקוזידו: “אני קורא לכם עסקים יקרים, יכול להיות שמגיע לכם כסף מהמדינה על הסבב האחרון. אני קורא לכם ליצור קשר עם נציגי מעוף באמצעות הטופס שבתגובה הראשונה ולבדוק את זכאותכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן