news08.net/ads.txt

קורונה בגן יבנה | תלמיד מבי”ס “נופי מולדת” חלה בנגיף; קנס לאחד מהעסקים הגדולים ביישוב על פעילות בניגוד להנחיות

בימים האחרונים ישנה עלייה משמעותית במצב התחלואה  בגן יבנה כאשר הם עומדים על 91 חולים פעילים ו-429 מבודדים נכון לשעה הזו. כמחצית מן החולים הפעילים הם בני נוער שהיו במסיבה, בהם המועצה מסייעת להם ככל יכולתם, בביצוע בדיקות, בקשר ובתיאום אל מול פיקוד העורף ומשרד הבריאות, ובסיוע להעברה של חלק מהם למלוניות שמפעיל פיקוד העורף לנשאי קורונה בכדי לעצור את שרשרת ההדבקה.
הבוקר (רביעי) המועצה קיבלה הודעה נוספת על כך שגם בבית הספר ‘נופי מולדת’ אחד התלמידים הצעירים אומת כחולה קורונה, כל מי שהיה בסביבתו, כולל אנשי הצוות הוכנסו לבידוד. במועצה מטפלים אל מול משרד הבריאות לפי ההנחיות.
בנוסף, כל עובדי המועצה פועלים, יחד עם פיקוד העורף, משרד הבריאות וכלל הגורמים במספר מישורים בכדי להדק את האכיפה –
– השבוע מתקיים מבצע הסברה עם חיילי פיקוד העורף שמסיירים ביישוב ומחלקים חומרי הסברה בשפות שונות, למגזרים שונים ומעלים את המודעות לשמירה על ההנחיות.
בשבוע הבא יתקיים מבצע הסברה נוסף בשיתוף עובדי המועצה והשיטור העירוני במהלכו יחולקו כ-2,000 מסכות לתושבים במרחב הציבורי לצד חלוקת כרטיסים אדומים (התרעה לפני קנס).
השיטור העירוני עובר בין בתי העסק ביישוב בכדי לוודא שמירה על הכללים. אמש ניתן קנס לאחד מהעסקים הגדולים ביישוב על פעילות בניגוד להנחיות ואף ניתנה התראה שבפעם הבאה העסק יקבל צו סגירה. בית עסק נוסף שקיבלתי עליו מידע שהוא פועל בניגוד להנחיות ומסכן את התושבים קיבל התראה לפני סגירה.
– כמובן שבהתאם להנחיות כל אירועי התרבות שהיו אמורים להתקיים במסגרת המתנ”ס או מרכז הספורט והנופש בוטלו.
אנא גלו אחריות אישית דווחו למוקד, למשטרה, למשרד הבריאות על כל הפרה של ההנחיות שבה אתם נתקלים בכדי שנעצור את שרשרת ההדבקה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן