news08.net/ads.txt

קורע לב | הורים חולי סרטן זכו במחיר למשתכן בגן יבנה – הבנק סירב לתת הלוואה עקב המחלה

יעקב (ג’קי) וליטל קריסקין, הם זוג חולי סרטן – יעקב החלים מלוקמיה (סרטן הדם) לפני כשנתיים ועדיין סובל מבעיות רפואיות בעקבות הטיפולים האינטנסיביים של הכימותרפיה. עם כל זאת, לאחר שחשבו שעברו הכל, אישתו ליטל, חלתה ביולי האחרון בסרטן מסוג לימפומה, בדיוק ארבעה חודשים לאחר הולדת הילד השני. מלבד הטיפולים האינטנסיביים, הזוג שזכה במחיר למשתכן בגן יבנה, אך מתקשה לקבל הלוואה מהבנקים וחברות הביטוח מאחר והם לא מוכנים לבטח אותם בביטוח חיים למשכנתא. “לא מוכנים לוותר על האפשרות לקניית דירה ולהבטיח את העתיד של הילדים”.

בני הזוג שמטופלים באיכילוב, לא מוכנים להרים ידיים לנוכח הקשיים שמוצבים בפניהם. “באמת משתדלים לשמור על מורל גבוה למרות הקורונה והמצב ההזוי שכל העולם נמצא בו, כי זו הדרך היחידה לנצח את המחלה הנוראית הזו”.

מלבד הזכייה במחיר למשתכן, יעקב מוסיף כי אף חסכו הון עצמי, שעדיין לא מאפשר להם לקבל הלוואה. “שום בנק לא מוכן לתת לנו משכנתא ושום חברת ביטוח לא מוכנה לבטח אותנו בביטוח חיים למשכנתא, בגלל הסרטן של שנינו. אנחנו לא מוכנים לוותר על האפשרות לקניית דירה ולהבטיח את העתיד של הילדים שלנו בגלל המחלה הארורה הזו, מספיק סבלנו ממנה”.

לאחר תהיות רבות, הזוג עלה על רעיון של ‘גיוס הלוואות המונים’. “חשוב לנו שתבינו אנחנו לא מבקשים תרומות, אנחנו מבקשים הלוואה”, מבהירים בני הזוג. מטרת הרעיון היא שברגע שהזוג נכנס לדירה, החובות ישולמו: “בכל חודש יוחזרו כ-200 ש”ח ל-20 משפחות / אנשים / זוגות אשר הלוו לנו כסף. אנשים שהעבירו סכומים גבוהים יותר יקבלו את הכסף באותו האופן, על מנת שנוכל כל חודש להחזיר למספר רב יותר של אנשים שזה שווה ערך להחזר חודשי של 4000 ש”ח למשכנתא”.

גם ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון החליט לתרום למיזם: “שוחחתי עם זוג צעיר ומקסים, ג’קי וליטל קריסקין, שניהם חולי סרטן הורים לילדים קטנים שזכו במחיר למשתכן בגן יבנה. סיפורם נגע לליבי, אף בנק לא מוכן לתת להם משכנתא בגלל הסרטן של שניהם, פשוט רוע לב מקומם! אני תרמתי למיזם שלהם, שוחחתי איתם וסיפרתי להם על גן יבנה שלנו, אמרתי להם שאנו לצידם, קהילה של טוב ואנו שמחים שהם מצטרפים אלינו”.

 

הצטרפות למיזם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן