news08.net/ads.txt

קורע לב | מאות מלווים את מירית הררי בדרכה האחרונה, דידי: “מבטיח לך שעוד נפגש ונחזור להיות אחד”

קורע לב: מאות בני אדם הגיעו הבוקר (יום ב’) לבית העלמין במושב בצרה שבשרון כדי ללוות בדרכה האחרונה את מירית הררי, שהלכה אתמול לעולמה אחרי מאבק של שנתיים במחלת הסרטן. 
הררי, אשתו של השדרן דידי הררי, הייתה אימא לשלוש בנות, סבתא לשני נכדים ומאמנת אישית במקצועה. בחודש ספטמבר אשתקד היא אובחנה כלוקה בסרטן הלבלב, הנחשב לאלים ביותר מסוגי הסרטן השונים. במהלך ניתוח שעברה בראשית הגילוי, נתגלו אצלה גרורות גם בכבד. הררי אושפזה בבית החולים איכילוב פעמים רבות, לצורך טיפולים כימותרפיים והקרנות, במהלכם שיתפה על קורותיה ומחשבותיה בצל המחלה הקשה.
בעלה של מירית, דדי, אשר חלקו ביחד 32 שנות נישואין, הספיד בקול חנוק: “איך מספידים אישה כמוך? אור גדול שאת. איך אומרים את המילים ‘היא הייתה’ על מישהי כל כך נוכחת ונמצאת? אני לא מספיד אותך. אני מנצל את המילים, להגיד תודה על החיים הנפלאים שהענקת לי. תודה על החוכמה העצומה שלך שכיוונה אותי כשהייתי מבולבל, על טיולים ועל הסלחנות שלך. אני עוד יכול לשמוע את קולך באוזניי אהובה”.

הוא הוסיף: “צריך להגיד את האמת – את השמש של כולנו. יש בך אור שכל מי שנחשף אליו מתמכר ומתאהב. בשנתיים האחרונות כולם הבינו עד כמה את מיוחדת, מאירה, מהפנטת. כולם הבינו מה שידענו כל הזמן. 32 שנה אנחנו ביחד – חתיכת חיים ביחד. נדמה לפעמים שהפכנו לאחד”. “כמה פעמים דמיינתי את הרגע הזה בראש בשנתיים האחרונות”, אמרה בתה של מירית, אבישג, בהספדה. “ניסיתי להדחיק את המחשבה. המילים היחידות שיוצאות לנו מהפה הן סליחה ותודה. תודה שהיית אחות רביעית וחברה הכי טובה. תודה שהיית מורת דרך ולימדת אותנו להיות טובות ואוהבות במילים וחשוב מזה – במעשים. תודה שלא החסרת מאיתנו כלום גם ברגעים הכי קשים שלך. נלחמת קשה, עכשיו תנוחי. אוהבות אותך יותר ממה שאפשר לאהוב”.
אורית, חברתה הטובה של מירית, ספדה לה גם היא: “כל שיחה איתך לימדה אותי את מה ששום אוניברסיטה לא יודעת ללמד. סחפת אחרייך אוקיינוס עצום של קהל. ענית לכל הודעה שקיבלת. כל מי שחלף בסביבתך נעצר לשנייה רק כדי לחבק ולהגיד כמה את מלכה וסוחפת. תודה על מה שהבאת ליקום. היית עבורי כוכב מאיר ותחסרי לי מאוד. את בטחת מסתכלת עלינו מלמעלה ואומרת ‘וואו, וואו, כל זה בשבילי?'”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן