news08.net/ads.txt

קורע לב: משפחת בן אבא ברחובות נאלצה למכור את דירתם כדי לטפל בבנם בן ה-5.5 החולה בלוקמיה | “אף אחד לא יוכל לעזור לנו חוץ מכם, אנשים עם לב טוב”

במונולוג קורע לב, תיארה אמו של גולן בן אבא, ילד בן 5.5 שחולה בלוקמיה בפעם השנייה את המסע הקשה שהמשפחה עוברת עם התגלות המחלה, החובות שנערמים, הטיפול סביב גולן, והקריאה לעזרה מכל מי שחפץ ליבו.

״שלום, אני כותבת את זה, כי כבר אין לנו ברירה אחרת. הגענו להחלטה הלא פשוטה הזו, כי אף אחד לא יוכל לעזור לנו חוץ מכם, אנשים עם לב טוב. את היומולדת נאלצנו לחגוג לצערנו בבית חולים לאחר שגולן חלה בפעם השנייה בלוקמיה בתחילת חודש מאי השנה”. כך התחילה אמו של גולן את פוסט קורע הלב שמתארת את המסע הקשה שהיא ובני משפחתה עוברים מאז התגלות המחלה.

המחלה התגלתה אצל גולן בפעם הראשונה מעט לפני גיל שנתיים, הוא עבר אז טיפולים קשים ומתישים ולאחר כשנתיים חשבו במשפחת בן אבא, שהמחלה חלפה. כשניסו לחזור לחיים נורמליים ולשגרה אובחן גולן על הספקטרום האוטיסטי. היה נורא קשה לקבל את הבשורה. התמודדות עם הבעיות הרבות של גולן לא הייתה קלה, כשנה לאחר מכן הוא עבר למסגרת מתאימה של גן לילדים עם אוטיזם שעזרה לו מאוד ושוב פעם האושר ושלווה חזרו אל המשפחה.

אך במהרה הדאגות החלו שוב, המחלה הארורה חזרה לגולן שוב. ברגע אחד הכל נעצר – החיים, השגרה, העבודה. אמו של גולן כבר לא עובדת ובעלה, יוסי,לא מצליח לעבוד באופן קבוע בעבודה כי אחד מבני המשפחה תמיד צמוד לגולן בבית החולים. ההתמודדות היא כפולה. ילד עם צרכים מיוחדים ועם סרטן. “עכשיו אנחנו מאושפזים בבית חולים לתקופה של חודשיים בגלל ההשתלה אחרי זה אמורים להיות בבית עוד חצי שנה עם נסיעות לבית חולים עקב ביקורת וטיפולים”, מספרת האמא בכאב.

בעקבות הטיפולים וההחמרה שחלה במצבו לאחרונה, ומשום שגולן זקוק להוריו לידו במשמרות כל הזמן, הם אינם יכולים לפרנס את המשפחה, שכוללת גם ילדה בת 13 ונקלעו לבעיות כלכליות קשות. הם נאלצו למכור את הדירה כדי לסגור את כל החובות הקודמים (ולא מועטים) שהיו לפני בכדי שיוכלו להתקיים אך עתה יבשו כל המעיינות ומצפה להם עוד שנה קשה במלחמה על החיים של גולן.

יוסי, אביו של גולן מספר: “אני נקרע, אנשים צריכים להבין שהבעיה היא לא רק בטיפול, זו לא הבעיה, זה כל מה שמסביב, משפחה ממוצעת חווה מינוסים גדולים כי המשכורת לא מספיקה, ואנחנו צריכים לדאוג לילד לכל מה שמסביב. האוכל- הוא לא יכול לאכול את האוכל שלו, החיתולים, ההסעות שאנו מממנים לטיפולים”.

יוסי במסר חשוב: “אנחנו במצוקה, הבעיה הכי גדולה היא שאני לא מצליח להעמיד את המשפחה במשך 4 שנים, יש לנו הוצאות רבות מסביב והמשכורת פשוט לא מצליחה לכסות על כך”. במשפחה קוראים לעזרה ולסיוע כספי כדי שיוכלו להחזיק את עצמם ולשלם על אוכל ומחיה עבור גולן והמשפחה. “נשמח שתעזרו לנו בבקשה כל תרומה תתקבל ותבורך! מודים לכם, משפחתו של גולן”.

בנק איגוד סניף 093
חשבון 04647074
גולן בן אבא

אפשר גם לשלוח בביט או Pepper pay
0507274992

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן