news08.net/ads.txt

“קיבלתי החלטה לא פשוטה” | הוידוי של ראש מועצת נס ציונה, שמואל בוקסר

שמואל בוקסר, ראש עירית נס ציונה, חשף בוידוי כי נאלץ לקבל החלטה מורכבת בימים מאתגרים אלו. “הפגישות המהנות ביותר שהיו לנו בחודשים האחרונים היו לתכנון אירועי הקיץ. הרבה מחשבה הושקעה בלוח אירועים שייתן מענה לכל קשת הצרכים והגילאים. נאלצתי לקבל החלטה לא פשוטה, לדחות את אירוע השיא של הקיץ – ״רייב״ המשפחות העירוני ולשנות את מתווה האירועים הקטנים יותר, שיתקיימו על פי מתווה ה״תו הירוק״.

“במצב הנוכחי, עם כמעט 20 חולים נוספים ביום, עלינו לשנות כיוון”, ציין בוקסר. “עלינו לקחת אחריות, להימנע מאירועים גדולים ולעשות מה שניתן על מנת לעצור את מעגלי ההדבקה. גם הקיץ הנוכחי אינו פשוט. ידענו כי הקורונה עדיין לא מאחורינו, אך קיווינו שהיא לא תמנע מאיתנו את חיי החברה, הקהילה והתרבות. למרות המגבלות, אנו נמשיך לקיים אירועים קטנים, ככל שנצליח לעמוד בהנחיות להימנע מסיכון מיותר. לשמור על הבריאות ולהמשיך לחיות”.

דווקא אתמול, שעות ספורות לפני שהתקבלה ההחלטה הצליחו בוקסר ושות’ לקיים את האירוע הראשון בסדרת אירועים המותאמים לכל הילדים, עם וללא צרכים מיוחדים, כחלק משיתוף הפעולה וקידום התוכניות עם קהילת ״נס הורים״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן