news08.net/ads.txt

חוויות נפתחו בגני הילדים עם שיא של יותר מ-7,000 ילדים וילדות בכ-150 קייטנות

אלפי ילדי וילדות העיר רחובות התקבלו היום (ראשון) בחיוך גדול על ידי צוותי הקייטנות של רשת חוויות בכ-150 גני הילדים, בבתי הספר שביט ויבניאלי ובצהרון נווה יהודה. במהלך קייטנת הקיץ ייהנו המשתתפים מתוכן איכותי ותוכנית פדגוגית מעשירה, חוגים, ארוחות בריאות, הכנה לכיתה א’ ועוד.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו”ר הרשת: “השנה מרגש במיוחד לראות את הצוותים קולטים באהבה את ילדי העיר, כשהכל ערוך ומוכן לתפארת. ההתנהלות האחראית שלנו בזמן משבר הקורונה וביציאה ממנו מאפשרת לנו לתת היום שירות מלא ואיכותי, בתמיכת ראש העיר רחמים מלול ובמאמץ משותף לייצור חוויות חדשות לילדים ולהורים. אני מאחל חופשה נעימה וקיץ בטוח לתושבים, ומזמין אתכם להצטרף אלינו גם לאירועי התרבות ופעילות הקיץ במרכזים הקהילתיים בשכונות ברחבי העיר”.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת: “במהלך התקופה האחרונה עבדנו סביב השעון, על מנת להכשיר כוח אדם מקצועי ואיכותי, להכין את התוכניות הפדגוגיות ואת מערך הלוגיסטיקה, תוך הקשבה לרצונות ההורים, ושיפור מתמיד של השירות. כך למשל, הבוקר פתחנו את משרדי האגף בשעה מוקדמת ורשמנו עוד 50 ילדים שהוריהם איחרו את מועד ההרשמה. אני מודה לאגף הצהרונים ולצוותים על ההתגייסות והאווירה הטובה בשלבי ההכנות וביום המרגש של קבלת הילדים. בימים הקרובים נבקר במסגרות, וניתן מענה ישיר ומהיר, על מנת להבטיח פעילות קיץ מהנה ובטוחה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן