קייטנות חנוכה ברשת חוויות ברחובות – ההרשמה החלה

רשת חוויות רחובות פתחה את ההרשמה לקייטנת חנוכה לגני ילדים לכלל ילדי העיר, בעלות סמלית של 130 שקל בלבד. קייטנות חנוכה יתקיימו במשך כחמישה ימים, בתאריכים 10-14 בדצמבר, והן כוללות פעילויות מעשירות ותכנים ברוח החג, ארוחת בוקר בריאה ומפוקחת ועוד.

רשת חוויות רחובות פתחה את ההרשמה לקייטנת חנוכה לגני ילדים לכלל ילדי העיר, אשר מוזמנים להירשם ולהנות מפעילות איכותית ברוח החג, בעלות סמלית של 130 שקל בלבד

. המתווה לקייטנות נקבע בשיתוף עם מינהל החינוך בעיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית, כחלק מתוכנית בית הספר של החגים של משרד החינוך. ברשת מציינים כי ילדי העיר הרשומים לצהרונים כל השנה אינם נדרשים ברישום.

קייטנות חנוכה יתקיימו במשך כחמישה ימים, בתאריכים 10-14 בדצמבר, והן כוללות פעילויות מעשירות ותכנים ברוח החג, ארוחת בוקר בריאה ומפוקחת ועוד.

הקייטנות יפעלו בהובלת הצוותים המסורים של הצהרונים, אשר עוברים הכשרות במהלך כל השנה וכן, תדריכים פדגוגיים מיוחדים לקראת פתיחת הקייטנות, כאשר דגש מיוחד יושם על הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף.

“ההרשמה פתוחה לכל הגנים כולל מתחם רננים לחינוך מיוחד וגני מילת”, אומר גולן ביטון, מנכ”ל הרשת, “ואנו רואים חובה וזכות לתת מענה איכותי במסגרת תחום החינוך הבלתי פורמלי שעליו אמונה הרשת, כל השנה ובתקופה זו במיוחד”.

ביטון התייחס לפתיחת הפעילויות בתקופת המלחמה, ואמר כי: “הרשת חזרה לפעילות בהתאם להערכות המצב וההנחיות הביטחוניות, היה לי חשוב באופן אישי לסייע להחזיר את הילדים וההורים לשגרת החיים החדשה, גם כדי לחזק את התושבים וגם כדי לחזק את הלוחמים בחזית”. לדבריו, “יש הרבה מאוד משפחות מגויסות, המתח הנפשי לא פשוט, ההתמודדות עם שיגורי הטילים לעבר העיר, ולזה יש להוסיף דאגות כלכליות וכדומה, כך שההתגייסות שלנו היא קריטית. זו מלחמה על הבית – וזה הניצחון של כולנו”.

ביטון הודה לראש העיר, רחמים מלול ולשדרת הדירקטוריון, בראשה עומד סגן ראש העיר ויו”ר הרשת, אמיתי כהן, הנהלת הרשת והעובדים והעובדות, על מענה מהיר, יעיל ומקצועי לכל מצב ותרחיש, ועל הרוח הגבית שהוא מקבל בהובלת הרשת בימי קשים אלו.

רישום ושעות פעילות

ההרשמה פתוחה בתאריכים 21-28 בנובמבר באתר האינטרנט של רשת חוויות. מספר המקומות בכל מסגרת מוגבל.|תינתן עדיפות לילדים הרשומים לצהרונים כל השנה ומסגרות נוספות ייפתחו בהתאם לביקוש.

שעות פעילות הקייטנה לילדי העיר שאינם רשומים לצהרון  7:30 עד 13:00, בעלות של 130 שקל כולל ארוחת בוקר. שעות הפעילות לילדים שרשומים לצהרון כל השנה 7:30 עד 16:00. להרשמה

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן