news08.net/ads.txt

קייטנת חנוכה בגנים ובבתי הספר יוצאת לדרך

 

 

החברה העירונית תפעיל את תכנית “ניצנים בחופשות” של משרד החינוך לתלמידי כיתות א’-ג’ והחטיבה הצעירה

ההרשמה פתוחה גם לילדים שאינם נמנים על הצהרונים בגנים ובבתי הספר במהלך השנה.

ההרשמה תיפתח מחרתיים ב-22.11 ותסתיים ב-3.12
הפעילות בגנים מיועדת לילדי הגנים בעיר החל מגן טרום טרום חובה ועד לגן חובה (כולל)
להרשמה בגני הילדים באתר רשת חוויות>> https://did.li/bEnaa
הפעילות בבתי הספר מיועדת לילדי החטיבה הצעירה ותלמידי כיתות א’ עד ג’, באתר החברה העירונית > bit.ly/3ghCyPR
קייטנות בבתי ספר.לא תינתן אפשרות להירשם לאחר תאריך זה. פתיחת התוכנית מותנית בכפוף למינימום נרשמים.

החברה העירונית רחובות, בשיתוף מינהל החינוך בעיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית, תפעיל גם השנה את קייטנת חנוכה במסגרת תכנית “ניצנים בחופשות” של משרד החינוך, בכל בתי הספר בעיר. הקייטנה תתקיים בין התאריכים 20-26.12.22, כ”ו בכסלו – ב’ בטבת תשפ”ג, ימים שלישי-שני (לא כולל שישי ושבת), בין השעות 13:00-8:00, ומיועדת לילדי החטיבה הצעירה ותלמידי כיתות א’-ג’. במהלך הקייטנה הילדים ייהנו מפעילויות מגוונות ועשירות בנושאי החג, שיועברו באמצעות צוות חינוכי הכולל רכז/ת בית ספרי ומוביל/ה בכל קבוצה.
הקייטנה בעלות של 100 ₪ ל-5 ימים (לא כולל ארוחה) , כאשר אין אפשרות לרישום חלקי או יומי. יש לשלוח עם הילדים ארוחת בוקר בכל יום, בהתאם לכללי האלרגיה הנהוגים בבית הספר.

תלמידים הרשומים לצהרונים במהלך השנה, אינם נדרשים לבצע רישום לקייטנה, מכיוון שהיא נכללת במחיר החודשי של הצהרון. כמו כן, תלמידי הצהרונים בלבד ימשיכו ליום מלא בצהרון עד השעה 16:00, הכולל ארוחת צוהריים חמה ומזינה ואף יזכו לצפות במחזמר של בימת הנוער – “פיטר פן” ללא עלות נוספת.
קייטנות בגני הילדים: הקייטנות בגני הילדים החל מגני טרום טרום חובה ועד לגני חובה כולל, יתקיימו במשך 5 ימים, במחיר סימלי של 130 שקל. ההרשמה לכלל התושבים תתבצע און ליין, בין התאריכים 20-27.11.22. במקביל צפויות להיפתח כ-140 מסגרות קייטנה לילדי הצהרונים של הרשת.
רשת חוויות פותחת את ההרשמה לקייטנות חנוכה, שיתקיימו בתאריכים 20.12-26.12 (לא כולל שישי), כאשר ההרשמה תפתח ב- 22.11 ותסתיים ב- 3.12. ברשת מציינים כי ההרשמה היא לחמישה ימים מלאים בלבד, בעלות סמלית של 130 שקל -המחיר כולל ארוחת בוקר, כאשר המסגרות יפעלו בין השעות 7:30 עד 13:00 – עבור כלל ילדי העיר.
ילדים שרשומים לצהרון כל השנה אינם נדרשים בהרשמה והם רשומים לקייטנה ליום מלא עד השעה 16:00, במסגרת הפעילות השנתית.
להרשמה לקייטנת חנוכה בגני הילדים של רשת חוויות>> https://did.li/bEnaa
רחמים מלול, ראש העיר: “עיריית רחובות מתאמת ומתכללת את פתיחת הצהרונים בגנים ובבתי הספר על הצד הטוב ביותר לשירות ההורים, בשיתוף הנהגת ההורים העירונית. זאת על מנת להעניק רצף של מענה חינוכי ואיכותי לילדי הגנים ולתלמידי בתי הספר, שמהווה פתרון מושלם להורים עובדים”
זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך ומ”מ ראש העיר: “אנו שמחים לאפשר פעילות חינוכית בבתי הספר גם בחופש החנוכה, גם בגנים קיים פיתרון כזה – חשוב להירשם בזמן כדי להבטיח את מקומכם ולאפשר לנו להיערך”
אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, אומר כי: “הביקוש לקייטנות רשת חוויות צמח בשנים האחרונות, יחד עם פעולות לשיפור השירות להורים, לצד הכשרת כוח אדם מתאים והעמקת התכנים. המנהלים והצוותים, בהובלת מנכ”ל הרשת ובהנחייתי קשובים לצרכים הדינמיים של הילדים וההורים”.
אפרת צוקרמן, ראש מינהל חינוך בעיריית רחובות: “מינהל החינוך רואה חשיבות רבה בשמירה על הרצף החינוך הפורמלי לבלתי פורמלי. מדי שנה אנו עושים מאמצים להיערך בצורה הטובה ביותר על מנת להקל על ההורים ככל שניתן בתהליך ההרשמה וכן במהלך הקייטנה עם תכנים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר”
אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “החברה העירונית גאה להפעיל גם בחג החנוכה את מערך הקייטנות בבתי הספר. אני מודה לצוות הצהרונים על ההיערכות המקצועית לפעילות מלאה במהלך ימי החג, ומאחל לכולנו חג שמח ומלא באור.”
גולן ביטון, מנכ”ל רשת חוויות מציין כי: “חשוב לנו לאפשר גם להורי ילדי הגנים להמשיך את שגרת היום ולילדים להנות ממסגרת חופש איכותית. לצד כ-140 מסגרות קייטנה לילדי הצהרונים, נערכנו לפתיחת מסגרות נוספות לילדי העיר, בהובלת צוותים נהדרים, שעוברים הכשרה והדרכה מותאמת לתכני החג”.

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן