news08.net/ads.txt

קירוב לבבות? חברת מועצת העיר מסיעת “מרצ” תרמה לקהילה קרעטשניף

מרגש, מפתיע או מוזר – את זה תקבעו אתם לאחר שהשבוע נחשף על מהלך במרכזו חברת המועצה איטל בציר אלשיך, תרמה לקהילת קרטשנעיף לשם הרחבת בית הכנסת. היו לא מעט תושבים שהופתעו והרימו גבה בכדי להבין הכצקעתה אולם ההסבר של חברת המועצה היה די משכנע.

בניין ישיבת חסידות קרעטשניף ברחובות (צילום: מיכאל יעקובסון)

לדבריה, “ה-DNA של מרצ מאז ומעולם היה: לכבד כל קהילה באשר היא, לדאוג לצרכיה מתוך ראייה נטולת דעות קדומות. אמנם, תמיד ישנם בעלי אינטרסים שנוח להם לתייג קהילות כאלו ואחרות וגם את אנשי מרצ, כאנטי דת, אך זה לא גורם לנו לסטות מהמשך הדרך והחתירה לקידום החופש והשוויון, מתוך תפיסה אוניברסלית של שיווין ערך האדם”.

בציר-אלשיך הוסיפה: “תרמתי לקהילת קרטשניף מתוך האני מאמין שלי, כי כל קהילה בכל שכונה בעיר נדרשת לקבל מענה בהתאם לצורכיה. אם קהילת קרטשניף זקוקה לשיפוץ בית הכנסת שכבר צר מלהכיל, הרי זה מה שתקבל. אם שכונות כמו: אחוזות הנשיא, המדע, פלדי, רחובות ההולנדית ושכונות אחרות – זקוקות למועדונית נוער, ספרייה או כל צורך אחר לפני בית כנסת – בהתאם לסקר צרכים – הרי שיש להיענות ולהקשיב ברצינות לאותן קהילות ובהתאם להתגייס למענן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן