קניון באר יעקב במגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה – בחינם!

איפור אפקטים, סדנאות אנימציה, מתחם מתנפחים עם ספיידרמן ענק, שעת סיפור עם הסופר האהוב והצגות תיאטרליות של הסיפורים הקלאסיים: מגוון פעילויות חווייתיות לכל המשפחה מגיעות לבאר יעקב | הכניסה חופשית

הורים רבים ‘שוברים את הראש’ מה לעשות עם הילדים אחר הצהריים ואיך לעשות לעצמם את החיים פשוטים ונוחים – ובמיוחד בחודש הבא, בו אין מסגרות לילדים.

קניון באר יעקב סוגר פינה עם מגוון רחב של פעילויות אחר הצהריים לאורך כל חודש אוגוסט שיעשו כיף גם להורים וגם לילדים.

בפעילויות, יוכלו הילדים להנות מהצגות מושקעות, ממתקני מתנפחים בצורות מיוחדות ומסדנאות יצירה הקשורות לעולם הקולנוע. בסדנאות היצירה, כל ילד יקבל הצצה לתעשיית הקולנוע עם ערכות להכנת סרטים מצוירים, ערכות להכנת אשליות אופטיות, איפור אפקטים ותותבים ואפילו יחזרו הביתה עם מזכרות תלת מימד.

בהצגות, יסופרו הסיפורים הכי קלאסיים שכולנו מכירים, הכל בשילוב של תפאורה ססגונית, בובות ומוסיקה. בשבוע הראשון תעלה ההצגה על האריה הזללן, שלא רצה לאכול כלום מלבד תות. בשבוע השני, תעלה ההצגה על מיץ פטל, הדייר המסתורי והחדש שגר בקצה החורשה. לגראנד פינאלה, ההצגות יסגרו עם הצגה מרגשת על דג הכסף הקטן, עם סיפורו של הדג ששוחה ברחבי הים ופוגש חברים חדשים.

בנוסף להצגות, תתקיים שעת סיפור מרתקת עם הסופר עוז בן יצחק, שכתב את הספר “בלי איה, גאיה, חיה, שמעיה או פפיה” ויספר את הסיפור של גיבורת הספר, יהלי, ילדה מפונקת שמדברת בחרוזים.

במתחם המתנפחים, יחכה מתנפח ענק עם מגלשה כיפית של ספיידרמן, במיוחד לילדים הגדולים שאוהבים אתגרים. במתחם יהיה גם מתנפח ידידותי לקטנטנים עם דמויות עליזות של חיות.

הפעילויות יתקיימו בין התאריכים  1-31 באוגוסט.

ההצגות יתקיימו מדי יום ראשון בשעה 17:00:

6.8- האריה הזללן

13.8- מיץ פטל

27.8- דג הכסף הקטן

שעת הסיפור עם הסופר עוז בן יצחק תתקיים ב-20.8 בשעה 17:00.

הפעילות במתנפחים תתקיים מדי יום שלישי בין השעות 15:00-18:00 | פעילויות היצירה יתקיימו מדי יום חמישי בין השעות 17:00-19:00.

הכניסה חופשית | קניון באר יעקב,  שא נס 17, באר יעקב.

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

צילום: נועה בן דוד | עומר פרץ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן