קניון חדש יוקם ביבנה

קניוני עופר ויוחננוף מגיעים ליבנה: הונחה אבן פינה למרכז המסחרי המשותף למליסרון (70%) ויוחננוף (30%) בשכונת נאות שמיר ביבנה

בטקס חגיגי שנערך היום ביבנה הונחה אבן הפינה על הקרקע בפרויקט להקמתו של מרכז מסחרי שכונתי פתוח בשטח של כ-24,000 מ”ר.

הפרויקט צפוי לכלול סניף חדש של רשת יוחננוף בשטח של כ-5,000 מ”ר, כ-11,000 מ”ר של שטחי מסחר וכן משרדים בשטח של כ-7,000 מ”ר.

בין המשתתפים באירוע: ליאורה עופר יו”ר מליסרון, אופיר שריד מנכ”ל מליסרון, איתן יוחננוף מנכל ובעלים של רשת יוחננוף, אילנה ומרדכי יוחננוף בעלי רשת יוחננוף, גיורא יוחננוף דירקטור ברשת יוחננוף, רועי גבאי ראש עיריית יבנה, חבר המועצה וראש העיר לשעבר חיים מסינג ובכירים נוספים.

וכעת, לפרטים: הפרויקט המוקם יכלול מרכז מסחרי שכונתי  פתוח, בשטח של כ-11,000 מ”ר, סופרמרקט של רשת יוחננוף בשטח של כ-5,000 מ”ר וכן משרדים בשטח של כ-7,000 מ”ר. מהמרכז המסחרי תהיה גישה פתוחה לפארק עירוני גדול שיוקם בסמיכות. היקף ההשקעה הכולל הצפוי בפרויקט הינו כ-385 מיליון שקל, והוא צפוי להניב  באכלוס מלא NOI של כ-30 מיליון ש”ח בשנה.

אופיר שריד, מנכ”ל מליסרון, נשא דברים באירוע: “אנו מציינים את יציאתו לדרך של הפרויקט ביבנה, יחד עם שותפינו ברשת יוחננוף, כחלק מאסטרטגיית הייזום והפיתוח שלנו. המרכז המסחרי “עופר יבנה”, יצטרף לרשת קניוני עופר שבבעלותנו, כקניון ה-19. אנו רואים בהקמת מרכזים שכונתיים במיקומים מבוקשים, מבוססי עוגן חזק בשילוב משרדים של נותני שירות התומכים את המסחר, כמהלך טבעי ונכון של שילוב המסחר בחיי הקהילה המקומית. הפרויקט צפוי להפוך למתחם מרכזי עבור תושבי העיר יבנה וישרת את השכונות החדשות כמו גם הוותיקות בעיר. הפרויקט, ממוקם בסביבה צומחת ובעל נגישות תחבורתית גבוהה. הנחת אבן הפינה היום היא צעד בדרך להקמתו של מרכז איכותי שייתן מענה מדויק לצרכי התושבים. אנו מודים בהזדמנות זו לכל שותפינו לדרך ולהקמת הפרויקט ובראשם ראש עיריית יבנה רועי גבאי ולאיתן יוחננוף”.

איתן יוחננוף, מנכ”ל ומבעלי רשת יוחננוף: “אנו מניחים היום את היסודות להקמת פרויקט מסחרי חדש באזור אטרקטיבי, אשר יכלול סניף חדש, רחב ומושקע של יוחננוף שישרת את תושבי יבנה והסביבה, בעל היצע גדול ומגוון של מוצרים, אשר יביא בשורה צרכנית חדשה לעיר ויסייע בהורדת יוקר המחיה. אנו ממשיכים להתרחב על מנת להגיע לכל בית בישראל ושמחים להגיע גם ליבנה. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת מליסרון ועיריית יבנה ובראשה רועי גבאי”.

רועי גבאי, ראש עיריית יבנה: “אני מברך על הפרויקט הזה שהוא בראייתי פרויקט אסטרטגי לעיר ולאיזור. ביצענו התאמות בשיח עם השותפים כך שהמתחם יענה על צרכי התושבים והסביבה. תודה שבחרתם בעיר יבנה ואני מבקש לומר לכם – בחרתם נכון. מתחם המסחר והמשרדים “עופר יבנה” יהיה מהיפים בישראל, והוא ללא ספק ימשוך עוד משקיעים לעיר, ויתרום לביסוסה כמרכז כלכלי. הפוטנציאל של יבנה הוא אדיר ועם הכפלתה יבנה תהפוך למטרופולין כלכלי מהמשמעותיים באזור. אני מחויב למהלך והעירייה בראשותי תמשיך לתמוך ולעודד כל יוזמה שתתרום לקידום העיר. תודתי לכל השותפים בהקמת המרכז המסחרי, ובראש ובראשונה  ליו”ר דירקטוריון ובעלת השליטה במליסרון, למנכ”ל מליסרון, מר אופיר שריד, לקבוצת יוחננוף בהובלת המנכ”ל והבעלים, מר איתן יוחננוף ולכל שותפינו”.

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: תומר מליח | הדמיה: סטודיו 84

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן