קפה במקום אלכוהול: מיזם חדש של הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול בשיתוף המרכז האקדמי פרס

הקפה עלינו

הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול ברחובות, המפעילה את סיירת ההורים העירונית מאז הקמתה, שוקדת בימים אלה על הרחבת השירותים והוספת מתנדבים נוספים בהם סטודנטים אשר במסגרת התנדבותם יגישו קפה לבני הנוער, במקום אלכוהול.

שיתוף הפעולה המיוחד ייצא במהלך השבוע עם סטודנטיות וסטודנטים מהמרכז האקדמי פרס המקבלים מלגה במסגרת התכנית “פרס לאב רחובות”, אשר הצטרפו להכשרה של סיירת ההורים בנושא סמים ואלכוהול, שהתקיימה בשבוע האחרון במתנ”ס חוויות אושיות בניהולה של רייצ’ל פלג.

סיירת ההורים בפעולה – בהם זהר בלום (ארכיון)

התכנית “פרס לאב רחובות” פועלת כבר שנה שנייה, בניהולן של שרי בן מוחה קולטון, ושחר רובין ודרך הפורום לקידום מעמד האישה בהנהגתה של אביבה חלבי. בתוך כך יצוין כי, צרוף המתנדבות והמתנדבים מן המגזרים השונים באוכלוסייה משתלב עם דרכי הפעולה של הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול, הכוללים את חיזוק החוסן הנפשי של היחיד, חיבור בין בני נוער ובין מבוגרים משמעותיים בקהילה וכן מציאת חלופה בריאה לתרבות צריכת האלכוהול השכיחה בקרב בני הנוער והצעירים.

זהר בלום, סגן ראש העיר ויו”ר הוועדה למניעת נגע הסמים ואלכוהול אמר כי “חיבור נכון של הכוחות הפועלים בשטח ומציאת האינטרס המשותף יצרו פרויקט יפה שכולו עשייה למען הקהילה”. מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, דוד מנצור מסר: “הסטודנטים הגרים והלומדים בעיר הם כוח אדם איכותי המעוניין לבצע את שעות ההתנדבות שלהם תוך עשייה משמעותית המעצימה את שני הצדדים. אני שמח כי עשרות הסטודנטים בחרו ברשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול כגוף המאפשר להם זאת”.

מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול. דוד מנצור

לימור סואן, רכזת סיירת ההורים העירונית היוצאת, בירכה על היוזמה: “אם יש צורך בכפר שלם על מנת לגדל ילד בריא אחד – אנו, בסיירת מייצרים את הכפר הזה יחד. הנוער שלנו צריך להכיר מבוגרים רבים ושונים בקהילה ולקבל מהם דוגמא אישית, כאשר כל אחד מהם מוסיף נדבך של ניסיון חיים אחר – ויחד אנו מייצרים קהילה חזקה ומיודעת, שערבות הדדית היא נר לרגליה. הסטודנטים ברחובות הם חלק חשוב במיוחד מהמכלול הקהילתי בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן