news08.net/ads.txt

קפלן: בן 8 טייל במעיין וגילה כעבור יומיים שעלוקה נדבקה לו לחיך העליון

בן 8 טייל במעיין וגילה כעבור יומיים שעלוקה נדבקה לו לחיך העליון • הוא הגיע למלר”ד הילדים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית שם זכה לטיפול והעלוקה הוסרה

אלישע קליין, בן ה-8 הלך לטיול שגרתי עם המשפחה ביום רביעי בערב במעיין סמוך לביתו שבגוש טלמון. “אנחנו נוהגים לטייל במעיינות הקרובים לבית לא מעט”, מספרת אורטל, אימו של אלישע. “יש שם שני מאגרי מים באזור, ובילינו שם כמה שעות ביום רביעי בשבוע שעבר”. יום למחרת, חמישי, מתלונן אלישע על כאב קל בגרון, “לא תלונה משמעותית ולא משהו שנשמע חריג”, מוסיפה אורטל. “אבל ביום שישי, קצת אחרי שהוא מתעורר, הוא אומר שהוא מרגיש משהו בפה ומתחיל לירוק דם ולהקיא. “לא הבנו בדיוק מה זה, בכלל לא חלמתי שמדובר בעלוקה! צילמתי את זה ושלחתי לאחות בקופת החולים שלנו”, מספרת אורטל, אימו.”היא חשבה בשלב הזה שאולי התנפח לו כלי דם בפה. משם הלכנו לרופא במוקד, שזיהה ישר שמדובר בחיה ושלח אותנו למיון. הבנו שהוא בלע מים במעיין וכנראה שהעלוקה הגיעה משם”.

אלישע מגיע למלר”ד הילדים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית כשהוא מלווה באביו, שם הצוות הרפואי מסיר לו את העלוקה מהחיך, והוא עובר סדרה של בדיקות ומקבל אנטיביוטיקה למניעת זיהום. ד”ר מיכל קופר, רופאה במלר”ד הילדים במרכז הרפואי קפלן ומי שטיפלה באלישע: “אלישע מגיע למלר”ד הילדים עם העלוקה בפה, כשהוא יורק דם ומקיא לסירוגין. אחת מנשות הצוות הרפואי במלר”ד הסירה בעדינות את העלוקה מפיו של אלישע באמצעות פינצטה, והוא הופנה לרופא אף אוזן גרון שצרב לו את הפצע בחיך ועשה לו בדיקה באמצעות סיב אופטי. בנוסף, לקחנו לו בדיקות דם על מנת לוודא שלא איבד דם רב, הוא קיבל אנטיביוטיקה למניעת זיהום בפצע שנוצר והשארנו אותו להשגחה”. היא מוסיפה ואומרת:”טוב שההורים לא ניסו להסיר בעצמם על מנת לצמצם את הפצע שנוצר. החשש המרכזי במצבים הללו הוא בעיקר אובדן דם, ולשמחתנו במקרה הזה זה לא קרה”.

“היה חשוב לנו שהוא לא יסבול מטראומה ולא יחשוש מהבליעה. עכשיו הוא סה”כ בסדר, ואפילו החליט לשמור את העלוקה”. מספרת אורטל אימו.”אני עוד לא הסתכלתי עליה, אבל הילדים מאוד מתלהבים ממנה”. היא מוסיפה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיאו
מיאו
1 year ago

זה כי הוא לא מצחצח שיניים

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מיאו
מיאו
1 year ago

זה כי הוא לא מצחצח שיניים

דילוג לתוכן