news08.net/ads.txt

קפלן: המערך הקרדיולוגי מתרחב

לפני זמן קצר (ראשון) נפתחה הרחבה של מחלקת לב ביניים במערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי קפלן ברחובות. המחלקה משמשת כיחידת האשפוז של המערך הקרדיולוגי, בה מאושפזים מטופלים לאחר צינתורי לב, תיקונים של מומי לב מולדים במבוגרים, השתלות קוצבים, תיקונים והחלפות של מסתמי הלב, אי ספיקת לב ועוד. המערך הקרדיולוגי, בניהולו של פרופ’ קובי ג’ורג’, הינו מוקד מצוינות בבית החולים, ומושך אליו מטופלים מכל רחבי הארץ. לאור הביקוש הרב לפעולות, נולד הצורך להגדיל את כמות מיטות האשפוז הקיימות, על מנת לאפשר את הגידול נפח הפעילות של המערך. בשנה הבאה יפתח בניין אשפוז ג’ בבית החולים, אליו צפוי לעבור המערך הקרדיולוגי, אשר צפוי להתרחב באופן משמעותי.

פרופ’ קובי ג’ורג’, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי קפלן: “הרחבתה של מחלקת לב ביניים מהווה נקודה משמעותית בהתפתחות מערך הלב, אשר מביאה לידי ביטוי את ההכרה וההוקרה על הפעילות הענפה, המקצועית, החדשנית ופורצת הדרך המתבצעת במערך, בזכות אנשיה. הוספת המיטות תאפשר לנו לתת מענה נוסף למספר הרב של מטופלים המבקשים להגיע לקפלן, והיא שלב נוסף בדרך להפיכתו של המערך הקרדיולוגי בקפלן למערך הגדול בארץ, שיתאפשר לאחר פתיחתו של בניין האשפוז החדש בשנה הבאה”.

ד”ר אופיר פז, מנהל מחלקת לב ביניים במרכז הרפואי קפלן: “המחלקה הזו מורכבת לא רק ממיטות ומטכנולוגיות מתקדמות, כי גם מאנשים מסורים ומקצועיים, והשילוב בין השניים הוא שמאפשר לנו להעניק למטופלים את השירות המקצועי והאיכותי ביותר, כמו גם את היחס האנושי המאפיין את המחלקה”.

רותי טורפיאשוילי, מנהלת הסיעוד במחלקת לב ביניים במרכז הרפואי קפלן: “זהו רגע היסטורי עבור המערך, אחרי שנים רבות בהן לא היתה הרחבה של מיטות למחלקה. נמשיך להעניק טיפול מקצועי ומסור למטופלינו הרבים”.

פרופ’ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הרצפלד: “אנחנו עוסקים מידי יום בהגדלת ופיתוח יכולותינו לטובת מטופלי בית החולים, והרחבתו של המערך הקרדיולוגי, המהווה מוקד מצוינות בבית החולים, היא דוגמה לכך. הוספת המיטות היא בגדר מענה מיידי לצורך קיים, שנובע מהגידול בביקוש למערך בשל מצוינות רפואית. בשנה הבאה, עם פתיחתו של בניין אשפוז ג’, נמשיך ונגדיל את העשייה במערך הקרדיולוגי בפרט ובבית החולים בכלל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן