news08.net/ads.txt

קפצנו לבקר: מסעדת “ללו” חוגגת 50 – מי מרוויח מזה?

כבר שנים שאני מבקרת באילת, וכמעט בכל חופשה אני קופצת למסעדת “ללו” השכונתית, או אם תרצו – המרוקאית העצבנית, ברחוב החורב. כבר 50 שנה שהמסעדה הזו פועלת, תחילה מקיוסק בשכונת הדקל, לאחר מכן במשכן רחב יותר ובשנים האחרונות במסעדה הממוזגת כאמור ברחוב החורב.

למי שלא מכיר את ההיסטוריה מאחורי “ללו” – סיפור המסעדה (כשרה, פועלת בימים א’-ה’ בין 12:00-17:00) החל בינואר 1972 מבישוליה של כוכבה סנדרוסי לבעלה אליהו (ללו) שאליהם נהרו מכל קצוות אילת הוותיקה – מאז ועד היום. הביקוש למעשי ידיה של כוכבה בקיוסק הקטן ב’דקל’ הביא אותם להחלטה לעבור למקום גדול יותר. המקום עבר בעלים אבל הטעם נותר אותו טעם מרוקאי, עצבני, אותנטי. הטעמים של כוכבה חרוטים על הסירים, מאז ועד היום סודות המתכונים נשמרים בקפדנות ועברו מכוכבה לצחי בנה, שבידיו עברה המסעדה למשכנה הנוכחי – ומצחי לידי אילן דימנט.

במסעדה מציינים כי לצד שימור המסורת, הטעמים והאווירה של מסעדת ללו המיתולוגית מקפידים על בחירת חומרי גלם ברמה גבוהה והגשת מוצר איכותי ללא פשרות. “עבורנו, המטרה היא לשמור על טעמים אותנטיים שיעלו בכל לקוח זיכרון ישן ומתוק של בית ילדותו”. אנחנו נוסיף שלא רק הטעם המשובח תורם לאווירה אלא גם השירות, החיוך והאדיבות.

אחד הזוגות שפגשנו במקום, איתן ואתי כץ-עדין, תושבי חולון, הגיעו עם תאומות בנות השנה, כולם התענגו על המנות – כולל הקטנטנות, שאהבו את המרקם של ירקות הקוסקוס. “בכל חופשה לאילת אנו מגיעים קודם כל למסעדת ללו”, ציינה אתי. “אנו אוהבים לאכול במסעדה הזו, בגלל הטעם והשירות, שתמיד שומרים על אותה רמה גבוהה. בסיום כל חופשה, אנו חוזרים לאותה המסעדה – מה שהפך כבר למסורת מבחינתנו”.

בביקורת שלנו טעמנו בשר ראש, קוסקוס קציצות, קוסקוס דגים, פעמיים קולה, פעמיים תה, מים אפרסק ומלא אהבה. בשורה התחתונה: 318 שקלים, לאחר שפונקנו בהטבת יום הולדת 50 (מינוס תשעה שקלים לכל מנה עיקרית) – המנות ירדו ל-50 שקלים כחלק מחגיגות ה-50 והיו שוות כל שקל (למנת בשר הראש הוספנו 20 שקלים נוספים – פשוט מעדן). לטייק אוואי לקחנו מנת קוסקוס עוף עם סלטים ולחם. ביציאה התלהבנו מהאקססוריז לכבוד חגיגות ה-50 “תקחי כובע אם בא לך”, אמרו לי מבלי לדעת שהגעתי לסקר בהפתעה, “תקחי, תקחי, זה מהחגיגות שלנו”, הוסיפו באדיבות וגרמו לי שוב לחייך. ואם זה הותיר בנו טעם של עוד, תארו לכם כיצד הגבנו שעל כל מנה קיבלנו הנחה “בגלל החגיגות כל המנות ב-50!”. מי מרוויח מזה? כולם! המסעדה, הלקוחות החוזרים והחדשים ועם יד הלב, פייר? אהבנו. שיהיה במזל ולעוד 50 שנה לפחות!

האוכל – 10, השירות והיחס – 10 (פלוס), חניה – עמוס, אפשר למצוא בקרבת מקום, מתאים לכל המשפחה – כן, נגישות לבעלי מוגבלות – כן, נוחיות – שירותים נקיים, מרווחים ומאובזרים. מסעדת ללו, רחוב החורב 7 אילת | ימים א’-ה’ 12:00-17:00 | 08-6330578 (ישיבה במסעדה, משלוחים, טייק אוואי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן